Gå til innhold

ta bilder med webcam

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei

jeg har et eye toy som jeg bruker som webcam , fungerer fint til alt , men jeg mangler no software for og ta bilde med kameraet , er det noen som ka anbefale et sånt programm ?

må være lite og lett anvendelig , trenger heller ikke ha noen avanserte fungsjoner , bare eg får muligheten til og lager bilder som .jpg så er eg happy

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hei hei

jeg har et eye toy som jeg bruker som webcam , fungerer fint til alt , men jeg mangler no software for og ta bilde med kameraet , er det noen som ka anbefale et sånt programm ?

må være lite og lett anvendelig , trenger heller ikke ha noen avanserte fungsjoner , bare eg får muligheten til og lager bilder som .jpg så er eg happy

Det er en innebygd funksjon til slikt i XP.

Gå på "Min Datamaskin", og da skal den ligge der.

Skrevet
hei hei

Det er en innebygd funksjon til slikt i XP.

Gå på "Min Datamaskin", og da skal den ligge der.

eneste plassen eg finner det er under kontropanelet , og der kan eg ikke ta none bilder , eg finner dv kameraet uten problem under min datamaskin , men ikke eyetoy kameraet ,

blir liksom over kill og bruke dv kameraet til kjappe bilder til rpp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...