Perra1 Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 (endret) Hei, jeg har en 50 paladin og lurer på om jeg bør satse på dette som mitt neste våpen? http://www.thottbot.com/?i=9923 Er den verdt 70g? Jeg har poeng i retribution. Endret 21. juli 2005 av Perra1
OscarWoHA Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Dropper bedre våpen etterhvert. De er dessuten gratis. (Koster noen timer i instance, men det er vel bare moro?)
Wheezy Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Dropper bedre våpen etterhvert. De er dessuten gratis. (Koster noen timer i instance, men det er vel bare moro?) Hva så om det dropper bedre våpen etter hvert? Det finnes alltid ett våpen som er bedre! Man kan ikke bare gå rundt å vente på at (f.eks) "nå er det bare fem lvl'er til, så kan jeg endelig dra til BRD, der dropper det ett mye bedre våpen". Jeg synes i allefall at det alltid er viktig å ha så bra utstyr som mulig. Så, har du pengene; Kjøp det! Paladins har det mye lettere med tanke på gratis mount. Og har derfor mere penger å bruke. Er selv Imbadin, og jeg kjøpte ofte nytt våpen (og nytt utstyr) for hver enkelt level fra 30 til 50, slik at jeg alltid hadde det beste.
anon12234 Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Paladins har det mye lettere med tanke på gratis mount. gratis er den nå ikke akuratt. jeg ville ikke kjøpt, du bytter den raskt ut snart uans.
Perra1 Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 (endret) Har dere noen tips på hva jeg kan skaffe meg da? Jeg bruker fortsatt Blight. http://thottbot.com/?i=4488 Endret 22. juli 2005 av Perra1
Perra1 Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 http://www.thottbot.com/?i=40261 hehe, du står så mye dritt på thottbot. Kunne du være så snill å fortelle meg hvordan jeg får tak i det?
Radhoo Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Jeg ser iallefall ikke noe vits i å kjøpe seg våpen på AH mens man levler. Det tar typ 14dager til 21dager å komme opp til lvl 60. Det da en skal kjøpe utstyr. Ikke waste 100g på et våpen en bruker i maks 4-7 dager, til man får et mye bedre våpen via questing. Jeg er lvl 60 hunter, eneste våpenet jeg kjøpte fra AH var en lvl 40 bue. Rett og slett fordi jeg skulle skille opp bue . Nå springer jeg rundt med denne bua og 6/8 deler av giantstalker. Det eneste det kostet meg er mye raiding, masser av repair kost, masser av pots kost og mye morro. Jeg så at Hurricane lå ut da jeg levlet hunteren. Men den hadde holdt i toppen 5 dager, så hadde den blitt byttet ut. Da hadde jeg kastet ut 200g for et våpen som jeg brukte i 5 dager. 40g om dagen for å ha den. Er ikke så lønnsomt synes jeg
Blakken Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Denne er det seriøst ikke vits i å farme til. Du som nevnt bytter den ut snart nok mot et bedre våpen grunnet lav DPS. Gå heller for 2handed i Alterac Valley Over halvveis inn i Honored selv. Og det tok ikke akkurat lang tid. Vi kan gjøre et kappløp fra og med i dag og se hvem som får den først om du springer runds i DM og jeg gjør Zerg PvP i Alterac Poster så snart jeg har den jeg..
brillan Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Hva med Stoneraven (polearm) istedenfor? Den er world drop, så du kan ikke akkurat "farme" den. Så da må du kjøpe den på AH, som koster penger. Hvorfor bruke penger på våpen når du kan få et bedre gratis? :> hehe, du står så mye dritt på thottbot. Kunne du være så snill å fortelle meg hvordan jeg får tak i det? Du må drepe en lvl 62 elite i alterac. Er litt vanskelig å skaffe party/raid til å drepe han, siden de fleste allerede har våpnet og vil pvp'e istede for å "queste". Questet (for horde i allefall) får du utfor inngangen til alterac.
Roberticus Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Jeg mente Stoneraven sammenlignet med Twig of the World Tree. Begge er vel world drops. Kjøpte selv Stoneraven til warrioren min for 13g.
OscarWoHA Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 (endret) Dropper bedre våpen etterhvert. De er dessuten gratis. (Koster noen timer i instance, men det er vel bare moro?) Hva så om det dropper bedre våpen etter hvert? Det finnes alltid ett våpen som er bedre! Man kan ikke bare gå rundt å vente på at (f.eks) "nå er det bare fem lvl'er til, så kan jeg endelig dra til BRD, der dropper det ett mye bedre våpen". IMO er det waste of money å kjøpe våpen når han er på randen av å dra til Strat, Scholo, BRS osv. Hadde det vært på lvl 40 hadde det vært en annen sak. Endret 22. juli 2005 av CobraM
fasthammer Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 jeg kjøpte Denne for 10gull på AH.. angrer nå SINNSYKT på det...er lv 32 btw..var det lønnsomt kjøp?
anon12234 Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 ice barbed spear er questreward for å drepe korrak i Alterac valley. den er ganske overpowered med tanke på at man får den ved lvl 51
Blakken Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Jeg husker ikke om jeg kunne bruke Polearm en gang med min loladin.. Selv om jeg spilte den opp til 42 Anyways, som nevnt er den polearmen som man får som quest reward ufattelig bra på en så tidlig level. IMO bedre en Reaper helt klart. Pluss at den ikke koster deg en krone.. Når jeg nevnte 2Handed forresten tenkte jeg på 2Handed Hammeren man får når man har max Faction med Frostwolfs karan'j
Dʋgɢtung Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 (endret) // slettet innholdet, siden det er like greit at jeg holder det for meg selv // Forøvrig kan jeg ikke annet enn å anbefale deg Ice Barbed Spear, selv om så å si alle level 51+ bruker den. Blizzard har rett og slett klart å ødelegge våpenbalansen noe voldsomt ved å gjøre et så bra våpen så lett tilgjengenlig Endret 22. juli 2005 av Complexion
OscarWoHA Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 // slettet innholdet, siden det er like greit at jeg holder det for meg selv // Bah. Blir så nysgjerrig på folk som sletter litt av innholdet og sier ifra. Om Alterac Valley er oppe og går på serveren sin, så skaff deg Ice Barb-saken.
Perra1 Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 // slettet innholdet, siden det er like greit at jeg holder det for meg selv // Bah. Blir så nysgjerrig på folk som sletter litt av innholdet og sier ifra. Om Alterac Valley er oppe og går på serveren sin, så skaff deg Ice Barb-saken. Jeg spiller på Silvermoon og jeg tror jeg har lest at du også gjør det. Hvordan er Alterac der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå