Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en pakkepc stående ute i produksjonshallen, og hadde tenkt og koble denne sammen med nettverket via wlan. Har to stk smc2870w som jeg har koblet i ad hoc mode. Problemet er at jeg får ikke dette til og virke. Noen som kan komme med en liten guide? På forhånd takk!

 

Mvh

Henning

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
løsningen er og ikke bruker smc , smc kan ikke lage wlan produkter.

Det er det dummeste jeg har hørt denne uke. Hva annbefaler du da, DLink?

SMC2870W er et steinbra produkt.

 

I ad-hoch vil du ikke få enhetene til å snakke sammen, samtidig som en 3. klient (PC) Dette gjelder ALLE typer merker :tease: Som du sikkert vet er 2870 en bridge.

 

Oppsettet blir f.eks slik WLAN til AP1 som bridge nettet til AP2, AP2 kan da sende ut til andre PCer (Hvis dette var formålet)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
løsningen er og ikke bruker smc , smc kan ikke lage wlan produkter.

Det er det dummeste jeg har hørt denne uke. Hva annbefaler du da, DLink?

SMC2870W er et steinbra produkt.

Nei, ditt utsagn er det dummeste jeg har hørt denne uken. SMC kan ikke lage WLAN produkter for 5 øre. Ikke Dlink heller. SMC og Dlink har meget høy feilrate, hvertfall de vi selger.

 

Av "billig" merker anbefaler jeg Linksys. Hvis du har råd vil jeg anbefale Cisco.

Lenke til kommentar

Hmm.

Eg har hatt svært gode erfaringer med tre SMC-brigder (modellen heiter SMC2582W-B EU, og hadde retningsbestemt antenne), som fungerte som utendørs bridge mellom tre lokasjoner som låg 800-1000meter frå kvarandre. Stabile som fy. Dog er det dei einaste SMC-produkta er har god erfaring med, men det får da være sånn.

Lenke til kommentar
Hmm.

Eg har hatt svært gode erfaringer med tre SMC-brigder (modellen heiter SMC2582W-B EU, og hadde retningsbestemt antenne), som fungerte som utendørs bridge mellom tre lokasjoner som låg 800-1000meter frå kvarandre. Stabile som fy. Dog er det dei einaste SMC-produkta er har god erfaring med, men det får da være sånn.

Der jeg jobbet tidligere hadde vi noen 802.11b SMC AP'er som var stabile og hadde god sender effekt. Dette var dog noen litt eldre modeller. Det virker som SMC begynte å slite da de økte hastigheten fra 11mbit.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

 

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

 

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

 

Stenges for brudd på tre-ords-regelen (retningslinjene #3)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...