c-h-r-i-s Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Går det og bruke hotmail kontoen sin i e-post programmer som Thunderbird? Isåfall... hovrdan fikser jeg det?
Tordenflesk Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 nei, du må betale for POP-støtte for Hotmail. Bytt til GMail.
ASDASDKL2131 Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Send meg den epostadressen du bruker nå på PM, så kan jeg sende deg en invite til Gmail.
Bornslip Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 nei, du må betale for POP-støtte for Hotmail. Bytt til GMail. Feil... Du kan faktisk benytte deg av hotmail i Thunderbird med en liten extension som du finner her... Det er en extension som kalles webmail, som gjør at du får tilgang til web-baserste email tjenester via Thunderbird. Så langt støttes Hotmail, Yahoo, Lycos,og Mail.Com.
miCro Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 nei, du må betale for POP-støtte for Hotmail. Bytt til GMail. Feil... Du kan faktisk benytte deg av hotmail i Thunderbird med en liten extension som du finner her... Det er en extension som kalles webmail, som gjør at du får tilgang til web-baserste email tjenester via Thunderbird. Så langt støttes Hotmail, Yahoo, Lycos,og Mail.Com. Og den finner du her. Jeg vil forøvrig også anbefale deg å gå over til gmail, så slipper du alt dette styret.
Bornslip Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 nei, du må betale for POP-støtte for Hotmail. Bytt til GMail. Feil... Du kan faktisk benytte deg av hotmail i Thunderbird med en liten extension som du finner her... Det er en extension som kalles webmail, som gjør at du får tilgang til web-baserste email tjenester via Thunderbird. Så langt støttes Hotmail, Yahoo, Lycos,og Mail.Com. Og den finner du her. Jeg vil forøvrig også anbefale deg å gå over til gmail, så slipper du alt dette styret. Så ikke helt vitsen med at vi begge la ut linken til samme tingen?
miCro Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 nei, du må betale for POP-støtte for Hotmail. Bytt til GMail. Feil... Du kan faktisk benytte deg av hotmail i Thunderbird med en liten extension som du finner her... Det er en extension som kalles webmail, som gjør at du får tilgang til web-baserste email tjenester via Thunderbird. Så langt støttes Hotmail, Yahoo, Lycos,og Mail.Com. Og den finner du her. Jeg vil forøvrig også anbefale deg å gå over til gmail, så slipper du alt dette styret. Så ikke helt vitsen med at vi begge la ut linken til samme tingen? Jaggu. Jeg så ikke at du linket til den, gitt. Går litt fort noen ganger.
RattleBattle Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 nei, du må betale for POP-støtte for Hotmail. Bytt til GMail. Du får nok ikke noe pop-støtte for det. MS bruker en slags http-inlogging, som (selvfølgelig) gjør at det bare fungerer i Outlook og Outlook Express.
zjulik Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 nei, du må betale for POP-støtte for Hotmail. Bytt til GMail. Du får nok ikke noe pop-støtte for det. MS bruker en slags http-inlogging, som (selvfølgelig) gjør at det bare fungerer i Outlook og Outlook Express. ...og i Thunderbird. Du trenger to små extensions: Webmail, og det som passer til mailen du vil sjekke, f eks Hotmail: http://webmail.mozdev.org/ Så vil f eks Hotmail oppføre seg helt likt andre kontoer i Thunderbird.
RattleBattle Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 ...og i Thunderbird. Du trenger to små extensions: Webmail, og det som passer til mailen du vil sjekke, f eks Hotmail:http://webmail.mozdev.org/ Så vil f eks Hotmail oppføre seg helt likt andre kontoer i Thunderbird. Jeg vet at man kan omgå den ustandardiserte løsningen til MS, men likefullt man får ikke pop3 som i utgangspunktet kan brukes i hvilken som helst pop-støttet mail-leser, selv om man betaler enn nett sum for hotmailen sin.
zjulik Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Trådstarters spørsmål var hvordan Hotmail kan sjekkes som andre kontoer i Thunderbird. Ikke hvorvidt man kan få pop3 i hotmail.
RattleBattle Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Trådstarters spørsmål var hvordan Hotmail kan sjekkes som andre kontoer i Thunderbird. Ikke hvorvidt man kan få pop3 i hotmail. Ja...og jeg siterte og svarte på en som sa at man fikk pop-støtte ved å betale for hotmail.
Smooth Ceiling Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 (endret) Jeg bruker Thunderbird med Yahoo!, Gmail og Start.no. I og med at man kan (såvidt jeg vet) kun bruke 1 stk. SMTP server (altså utgående), bruker jeg Yahoo! der. Funker helt greit, selv om folk noen ganger stusser på hvorfor jeg svarer fra en annen e-mail adresse enn den de skrev til meg på. For Yahoo! bruker jeg "YPOPs!" (freeware). (poenget med dette svaret var å understreke at Thunderbird er ganske fleksibelt) Endret 22. juli 2005 av Sundiver
miCro Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Du kan ha så mange SMTP servere du vil. I Thunderbird: Tools > Account Settings > Outgoing Servers (SMTP) > Advanced. Her kan du legge til flere SMTP servere.
Wimba Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Hei. Jeg får nå til å motta e-post som blir sendt til min "@msn.com" adresse. Men jeg får ikke til å sende mail. Hva skal jeg skrive i "Server Name" på utgående meldinger? Ja det er Thunderbird jeg snakker om...
miCro Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Hei. Jeg får nå til å motta e-post som blir sendt til min "@msn.com" adresse. Men jeg får ikke til å sende mail. Hva skal jeg skrive i "Server Name" på utgående meldinger?Ja det er Thunderbird jeg snakker om... Der skal du føre opp hvilken SMTP-server du vil bruke. Det letteste er å bruke SMTP-serveren til sin ISP. Har du f.eks. Tiscali, bruker du smtp.tiscali.no.
Anbefalte innlegg