Gå til innhold

MSN på mobil?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har erfaring med Yamigo og message-opplegget på nyere modeller (IMPS)?

 

Greier å logge på meg MSN og kan motta meldinger, men får feilmelding når jeg prøver å skrive sjøl...

 

Tipper det er noe feil med oppsettet mitt. Noen som har et oppsett som funker (for N6230i)?

Lenke til kommentar
Hva slags mobil har du? For Symbian kan du bruke Agile Messenger. Den er veldig bra. Eller NSM. For PPC er det vel forhåndsinstilt? HVis ikke kan du bruke MSN.

For Javastøttende mobiler (ikke alle javastøttede, men iallefall på SE P910i, S700i, og K700i) kan du bruke eMSN :)

Funker eMSN bra på SE K750i? Noen som har testet? prøver selv jeg...

Lenke til kommentar

Jeg er veldig fornøyd med UltraIM. http://www.mobisophy.com/

Men det koster penger :( Vurderer å kjøpe det.

 

Men dette er det eneste programmet jeg har giddet å prøve. Testet den på Se k750i. Ser ut til å støtte flere funksjoner. Har testet den i 3 dager. Er fornøyd.

 

Fins det noe bedere så vil jeg bli glad for beskjed.

 

wap.getjar.com (for mobil) her kan man finne mange slike programmer.

Endret av Navitas87
Lenke til kommentar
Hva slags mobil har du? For Symbian kan du bruke Agile Messenger. Den er veldig bra. Eller NSM. For PPC er det vel forhåndsinstilt? HVis ikke kan du bruke MSN.

For Javastøttende mobiler (ikke alle javastøttede, men iallefall på SE P910i, S700i, og K700i) kan du bruke eMSN :)

Funker eMSN bra på SE K750i? Noen som har testet? prøver selv jeg...

eMSN fungerer bra til K750i. Har testet det på både K700i og K750i. Men du må ha riktig internettoppkobling. Tror du kan få problemer ellers. Hør med operatøren din om det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...