Gå til innhold

Sikkert gammelt men artig læll ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber mot minst 4 lvl 60 characters selv...denne karen går meg derimot en høy gang :D

Synes det er morsomt å ha endel mål å jobbe mot jeg, gjorde akkurat det samme i Anarchy Online og Everquest 2. Mange alts og delmål jeg ønsket å oppnå.

Er ikke alle som klarer seg med kun 1 character vet du :yes:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når han har kommet til lv 60 me 2-3 chars er han sikkert en smuuule kjent me spillet og dærmed tar ikke de andre charså lang tid å kommer til lv 60 me :p

men fy fan dette tar kaka altså:p

Skrevet

Han fyren her har sikkert sin egen regel om å ikke spille hjemme. Han har familie, han har 10x level 60, han er sikkert sosial og. Dette er større enn å hoppe over den kinesiske mur med rullebrett, seriøst.

Skrevet
"Så kan det også nevnes at han utnyttet rested xp max på alle karakterene" forklar

Når du ikke spiller på noen dager eller timer får du "rested xp", til lenger pause du har hatt til mer "rested xp" får du. Rested xp vil si at du får mer xp per mob en det du vanligvis gjør. Husker ikke hvor mange prosent det var i hoder.

Skrevet
"Så kan det også nevnes at han utnyttet rested xp max på alle karakterene" forklar

Når du ikke spiller på noen dager eller timer får du "rested xp", til lenger pause du har hatt til mer "rested xp" får du. Rested xp vil si at du får mer xp per mob en det du vanligvis gjør. Husker ikke hvor mange prosent det var i hoder.

100% ;)

Skrevet

Han hadde 8 characters og spilte en hver dag.

Det vil si at hver character 'sov' i 7 dager og bygde seg opp 1,5 eller 2 (husker ikke hva som er maks) rested level.

Slik roterte han rundt. Ganske genialt egentlig. Skulle prøvd noe lignende seg hadde jeg ikke vært så treig på levling :/

Skrevet

Ja, gale mann.

Trodde som mange andre at det bare var Photoshop/andre bilderedigeringsprogram, men det motbeviste han jo.

Skulle ønske jeg var som ham...

Eller bedre.

Hva skal man liv, sosiale ting når man har WoW og Cola?

Skrevet

"But trust me the next patch is making the PvP rewards permanent, so after I get each of these to High Warlord they will be "g#@!&d out". Yes I know it will take me a long time to get all 8 to the highest PvP rank, but it will be done."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...