Gå til innhold

Sikkert gammelt men artig læll ;-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt jeg vet er det vel ikke lov med så mange på et realm? Kan godt hende jeg tar feil dog, men om jeg har rett, så er det definitivt redigert. Dessuten må folk slutte å si photoshoppa, er ikke det eneste bilderedigeringsprogrammet der ute ;)

Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Maks 8 character på hver realm... tror jeg

Skrevet (endret)

Og Ebay er heller ikke det eneste stedet folk kan ha kjøpt account.

(Litt OT men hadde litt med det Orresnei sa om photoshop å gjøre :p)

Endret av Ickz
Skrevet (endret)
Dessuten må folk slutte å si photoshoppa, er ikke det eneste bilderedigeringsprogrammet der ute ;)

Ok, du skal få det som du vil kværrulant:

bildet er nok: Gimped/painted/jasked/photoshoped/QFXed/Coraled el.l !

Fornøyd? :p

edit: trodde det var max 10 chars per relem jeg. :hmm:

Endret av bigben247
Skrevet
Dessuten må folk slutte å si photoshoppa, er ikke det eneste bilderedigeringsprogrammet der ute ;)

Ok, du skal få det som du vil kværrulant:

bildet er nok: Gimped/painted/jasked/photoshoped/QFXed/Coraled el.l !

Fornøyd? :p

Eller "redigert" :laugh::p

Skrevet

Hvis jeg ikke husker helt feil så hadde han totalt 77 dager ingame.

Men det hører også med til historien at dette var jobben hans, det var som en valig 9-4 jobb. Han har kona og 4 barn. Ergo så trenger han ikke å være asosial i det hele tatt

Skrevet

var jo en kar som hadde 5 mages, som han hadde ingame på samme tid. en styrte han selv, de andre kopierte det han gjorde. Morro å møte han i pvp.

Skrevet

Hehe, joda noen har problemer :p

Men back to topic: Det er da umulig å ha så mange lvl 60 chars, selv om en har en 9-4 dags jobb med å spille dette spillet. Kan være flere som spiller på samme konto, når den ene er ferdig for dagen, begynner en annen ;)

Tenk å ha en sånn jobb, det hadde vært gøy å bare leke seg hele dagen :p

Skrevet (endret)

Det der er sykt. Jeg har spilt WOW siden april, men har kun nådd level 46 med EN char. Og jeg som syntes jeg spillte for mye...

Endret av Magellan
Skrevet

Nå er vel ikke dette veldig overaskende synes da jeg, folk med mmo experience og litt tid til overs har ikke noe problem med og dra opp en lvl 60 på kort tid. Men hva vet jeg :p

Skrevet
Hehe, joda noen har problemer :p

Men back to topic: Det er da umulig å ha så mange lvl 60 chars, selv om en har en 9-4 dags jobb med å spille dette spillet. Kan være flere som spiller på samme konto, når den ene er ferdig for dagen, begynner en annen ;)

Tenk å ha en sånn jobb, det hadde vært gøy å bare leke seg hele dagen :p

Finnes mange som har sånt yrke i mmo verden. Levle opp andre sine figurer for penger. Tror jeg hadde blitt dritt lei etter en 5-10 chars som alle levler på samme måte for at det skal gå fortest mulig :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...