Gå til innhold

Overlegen måte å tjene penger på


Anbefalte innlegg

Ettersom jeg stikker på ferie rimelig asap, og har tynt godt med poenger ut av dette (sylvanas), velger jeg å være så storsinnet å dele min unike forretningside.

 

Min store gullgruve de siste ukene har vært ull. Stikker til barrens, spammer /1 litt og får kanskje 200 ull for ~2g (Børnene har ikke hørt om AH enda stakkars). Stikker så til OG, legger ut på AH og får glatt 85s pr. stack, litt enkel matte tilsier 6g50 tjent på en halvtimes tid.

 

(Grunnen til at wool er såpass i demand antar jeg er folk som vil booste first-aid-skill, evt. folk som ønsker å øke reputation, mulig dette kun er gjennomførbart på sylvanas, men det er jo lov å prøve ut. Passer ypperlig for folk som vil tjene til mount. Jeg har tjent opp to mounter på en uke med dette :=))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
6g på en halvtime er ikke akkuratt mye :)

Nuh. Jeg vil like å se en level ~40 som tjener mer enn det.. (Snakker ikke om epic her da.. men folk som grinder til _vanlig_ mount). Og det er jo ikke level-req på dette heller, så lenge man har flightpathen xr-og går det i boks.

Lenke til kommentar
¨Spammer /1¨ Vil det si at du spammer om å kjøpe billig wool?

Isåfall må du irritere en stor mengde folk i barrens :p

Alle vet da at the Barrens er en av 3 kanaler du må /leave 1 når du er der,

de to andre er molten core og blackwing lair, the kids teh kids !

Lenke til kommentar

Hmmm, høres ikke ut som noen god geskjeft det der. Sånt får man gjerne dårlig rykte av for endel føler seg "lurt" når de finner ut at du videreselger for 3-4 ganger det de solgte det for.

 

Anbefaler heller å farme Durnholde Keep ved Tarren Mill. Der får du tonnevis med wool drops.

Lenke til kommentar
det er horde områder, så jeg tror du skal holde deg langt unna ;)

Kan da queste der som alliance også ;) har startet meg en alt og har ikke lyst til å queste de samme stedene jeg gjorde med mainen min så drar litt alternative steder. Goblinene er så greia at de lar meg jobbe litt for dem.

 

Jeg blir selvfølgelig ganket en del :(

men er ikke verre enn at jeg har utstasjonert min level 60 warrior der så hver gang en ?? dreper meg så logger jeg kjapt ut og inn med warrioren og dreper idioten som er PvPflagget i 5 minutter :roll:

Lenke til kommentar

jeg begynte å spare til mount når jeg ble lvl 30. Jeg (lvl 33-36 mage) og en venn (lvl 32-35 priest) har tatt SM sammen endel ganger. Bra måte å tjene penger og xp på. Hadde 10g som lvl 30, nå har ejg 60g.

 

Men en fordel med mage med arcane explosion for å ta graveyard solo på denne måten ;)

 

Skal si det gikk mye fortere å lvl magen enn det gjorde med min lvl 60 hunter :p

Lenke til kommentar
det er horde områder, så jeg tror du skal holde deg langt unna ;)

Kan da queste der som alliance også ;) har startet meg en alt og har ikke lyst til å queste de samme stedene jeg gjorde med mainen min så drar litt alternative steder. Goblinene er så greia at de lar meg jobbe litt for dem.

 

Jeg blir selvfølgelig ganket en del :(

men er ikke verre enn at jeg har utstasjonert min level 60 warrior der så hver gang en ?? dreper meg så logger jeg kjapt ut og inn med warrioren og dreper idioten som er PvPflagget i 5 minutter :roll:

Mener bare at det finnes tilsvarende alliance områder som jo er 10x bedre å bedrive wool cloth sanking i, ettersom man slipper gankinga annenhvert minutt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...