Arve Systad Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 "Min" guild er størst i Europa. <Noctum> @ Daggerspine størst som i mest zerg ? Flest medlemmer. Uansett, er døll med så mange borte om sommaren. Vi skal kjøre både to og tre onyxia/MC/BWL på en gang når folk kommer tilbake
Xzan Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 Spiller Warrior atm, få ingame nick så kan jeg godt ordne noe. se min sigg den er god som gull alt hva jeg eier det er gult som den (erm wtf pwn ) uansett ingame nick er Haku, og vel charen i signaturen er vel den ... ooooh see my hat see my hat its made of real bat Så det, men siden du nevnte alten din så tenkte jeg du dreiv og spilte på den.. legger deg til i buddy lista når jeg kommer hjem fra jobb
Xzan Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 "Min" guild er størst i Europa. <Noctum> @ Daggerspine størst som i mest zerg ? Flest medlemmer. Uansett, er døll med så mange borte om sommaren. Vi skal kjøre både to og tre onyxia/MC/BWL på en gang når folk kommer tilbake Jo mer folk jo mer kaos spør du meg
Arve Systad Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 "Min" guild er størst i Europa. <Noctum> @ Daggerspine størst som i mest zerg ? Flest medlemmer. Uansett, er døll med så mange borte om sommaren. Vi skal kjøre både to og tre onyxia/MC/BWL på en gang når folk kommer tilbake Jo mer folk jo mer kaos spør du meg Nah, synest det går veldig bra, eg. Er dog litt vanskelig å bli kjent med alle
Xzan Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 "Min" guild er størst i Europa. <Noctum> @ Daggerspine størst som i mest zerg ? Flest medlemmer. Uansett, er døll med så mange borte om sommaren. Vi skal kjøre både to og tre onyxia/MC/BWL på en gang når folk kommer tilbake Jo mer folk jo mer kaos spør du meg Nah, synest det går veldig bra, eg. Er dog litt vanskelig å bli kjent med alle Heh det kan jeg tro. Jeg liker guild som er mer en familie der de fleste kjenner hverandre enn en guild der folk bare skal spille
Haku Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Spiller Warrior atm, få ingame nick så kan jeg godt ordne noe. se min sigg den er god som gull alt hva jeg eier det er gult som den (erm wtf pwn ) uansett ingame nick er Haku, og vel charen i signaturen er vel den ... ooooh see my hat see my hat its made of real bat Så det, men siden du nevnte alten din så tenkte jeg du dreiv og spilte på den.. legger deg til i buddy lista når jeg kommer hjem fra jobb jah, skulle ønske jeg hadde mere tid til alten min enn tilfellet er. har vært 5 dager med raid i guilden nå, først 2 dager med guild farming(morro møte alliance i EP med 40 lvl 60s), så bwl, så onyxia og ikveld er det MC. kjøpte http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=942 til henne igår så det får være litt motivasjon til å levle henne videre ^^ WOW, jeg kan faktisk se hva jeg har i bagga mine på allakhazam .. neat
Xzan Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 Yeah det er ny funksjon. Det guildet du er i, masse nordmenn? Virker som det generelt er mye Nordmenn på Burning Blade og det er jo stilig når det liksom er 10stk ellerno på Bleeding hollow på US
Haku Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Yeah det er ny funksjon. Det guildet du er i, masse nordmenn? Virker som det generelt er mye Nordmenn på Burning Blade og det er jo stilig når det liksom er 10stk ellerno på Bleeding hollow på US endel nordmenn, kanskje 10-15 som jeg vet om, all kommunikasjon går jo seff på engelsk tho
Xzan Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 Yeah det er ny funksjon. Det guildet du er i, masse nordmenn? Virker som det generelt er mye Nordmenn på Burning Blade og det er jo stilig når det liksom er 10stk ellerno på Bleeding hollow på US endel nordmenn, kanskje 10-15 som jeg vet om, all kommunikasjon går jo seff på engelsk tho Det er jeg meget vant til så går nok bra Se om jeg må finne meg et guild etterhvert som jeg kommer opp non lvls.. tenker jeg ikke skal bruke altforlang tid og levle opp får se hvor mye tid jobbe tar
Haku Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Yeah det er ny funksjon. Det guildet du er i, masse nordmenn? Virker som det generelt er mye Nordmenn på Burning Blade og det er jo stilig når det liksom er 10stk ellerno på Bleeding hollow på US endel nordmenn, kanskje 10-15 som jeg vet om, all kommunikasjon går jo seff på engelsk tho Det er jeg meget vant til så går nok bra Se om jeg må finne meg et guild etterhvert som jeg kommer opp non lvls.. tenker jeg ikke skal bruke altforlang tid og levle opp får se hvor mye tid jobbe tar jeh sitter på jobb selv ... internett support ftw du vil bli overasket hvor mange som whiner på at wow lagger
Xzan Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 Yeah det er ny funksjon. Det guildet du er i, masse nordmenn? Virker som det generelt er mye Nordmenn på Burning Blade og det er jo stilig når det liksom er 10stk ellerno på Bleeding hollow på US endel nordmenn, kanskje 10-15 som jeg vet om, all kommunikasjon går jo seff på engelsk tho Det er jeg meget vant til så går nok bra Se om jeg må finne meg et guild etterhvert som jeg kommer opp non lvls.. tenker jeg ikke skal bruke altforlang tid og levle opp får se hvor mye tid jobbe tar jeh sitter på jobb selv ... internett support ftw du vil bli overasket hvor mange som whiner på at wow lagger Bruker-Support her ;( Lagg ja.. fysj men dem har ikke kjent lagg før dem har spilt på US med 400 MS og motspillern du fighter i PVP har 40 og gjør ting instant.. blir litt kjipt i lengden.. Men nå er det lunsj.. får ta meg en røyk og finne noe for i kantina..
Haku Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Yeah det er ny funksjon. Det guildet du er i, masse nordmenn? Virker som det generelt er mye Nordmenn på Burning Blade og det er jo stilig når det liksom er 10stk ellerno på Bleeding hollow på US endel nordmenn, kanskje 10-15 som jeg vet om, all kommunikasjon går jo seff på engelsk tho Det er jeg meget vant til så går nok bra Se om jeg må finne meg et guild etterhvert som jeg kommer opp non lvls.. tenker jeg ikke skal bruke altforlang tid og levle opp får se hvor mye tid jobbe tar jeh sitter på jobb selv ... internett support ftw du vil bli overasket hvor mange som whiner på at wow lagger Bruker-Support her ;( Lagg ja.. fysj men dem har ikke kjent lagg før dem har spilt på US med 400 MS og motspillern du fighter i PVP har 40 og gjør ting instant.. blir litt kjipt i lengden.. Men nå er det lunsj.. får ta meg en røyk og finne noe for i kantina.. psssh enda 20 minutter til lunsj, da skal man stikke på butikken handle litt for, stikke innom leiligheten en tur ... sjekke ah for short penger å tjene på sånt
Xzan Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 Yeah det er ny funksjon. Det guildet du er i, masse nordmenn? Virker som det generelt er mye Nordmenn på Burning Blade og det er jo stilig når det liksom er 10stk ellerno på Bleeding hollow på US endel nordmenn, kanskje 10-15 som jeg vet om, all kommunikasjon går jo seff på engelsk tho Det er jeg meget vant til så går nok bra Se om jeg må finne meg et guild etterhvert som jeg kommer opp non lvls.. tenker jeg ikke skal bruke altforlang tid og levle opp får se hvor mye tid jobbe tar jeh sitter på jobb selv ... internett support ftw du vil bli overasket hvor mange som whiner på at wow lagger Bruker-Support her ;( Lagg ja.. fysj men dem har ikke kjent lagg før dem har spilt på US med 400 MS og motspillern du fighter i PVP har 40 og gjør ting instant.. blir litt kjipt i lengden.. Men nå er det lunsj.. får ta meg en røyk og finne noe for i kantina.. psssh enda 20 minutter til lunsj, da skal man stikke på butikken handle litt for, stikke innom leiligheten en tur ... sjekke ah for short penger å tjene på sånt heh er 45min reisevei herfra og hjem så får ikke sjekka AH.. men det gjør jo ikke noe for jeg har minimalt med peng og kjøpe for.. litt trist det også når man starter på ny server og er vant til og sløse.. men tar seg fort opp
DezTruckTor Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Equilibrium på Deathwing er en av de største på sin server, etter The Burning Blade men The Equilibrium er jo en medium-stor guild på Dragonmaw....
Plomma2 Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Tihhi, litt morro at guilden som jeg er officer i ble nevnt som en av de store Og hvilken guild er det?
Haku Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Tihhi, litt morro at guilden som jeg er officer i ble nevnt som en av de store Og hvilken guild er det? jeg tipper CS (clan skallagrim) btw, veldig positivt overasket over hva dem i cs har klart å få til i det siste, med noen av de mer eller mindre merkelige enkeltindividene dem har i den guilden ^^
henrik_s Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 "Min" guild er størst i Europa. <Noctum> @ Daggerspine størst som i mest zerg ? nei, "level value", altså høyest level når alle spillerne er lagt i sammen. Som ikke nødvendigvis trenger å bety at guilden har mest medlemmer
henrik_s Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 (endret) Equilibrium på Deathwing er en av de største på sin server, etter The Burning Blade men The Equilibrium er jo en medium-stor guild på Dragonmaw.... Equilibrium er et ord, som betyr "å balansere", som i "equal". det finnes til og med en film ergo: alle kan komme på å bruke det litt vitenskapelig idag edit: typo Endret 22. juli 2005 av h3nrik
Plomma2 Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Tihhi, litt morro at guilden som jeg er officer i ble nevnt som en av de store Og hvilken guild er det? jeg tipper CS (clan skallagrim) btw, veldig positivt overasket over hva dem i cs har klart å få til i det siste, med noen av de mer eller mindre merkelige enkeltindividene dem har i den guilden ^^ De er 'litt' merkelige, ja. Kjørte på med rockethelmet og whipa dem på Kazzak Etter noen timer med retting får vi dette svaret: I tillegg til at dem rapporterte guildnavnet vårt for å bryte policyen, whina i 3 dager på IRC og prøvde å leitet opp alle NL members for å ganke dem.
NightKeeper Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Tihhi, litt morro at guilden som jeg er officer i ble nevnt som en av de store Og hvilken guild er det? jeg tipper CS (clan skallagrim) btw, veldig positivt overasket over hva dem i cs har klart å få til i det siste, med noen av de mer eller mindre merkelige enkeltindividene dem har i den guilden ^^ Er ikke Clan Skallagrim spekket med folk fra tidligere Einherjar? Kjenner endel derfra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå