Wyldelife Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Vi har vel alle sett reklamen på TV, og vi har vel alle tenkt om dette kan bli en fiasko eller en ny Riddick. Vel, er det noen om har spillt spillet eller har kjøpt det, del meningen din her! Hva er også dere's forhåpninger til spillet? Følg med på hav slags karakterer den får rundt om i verden her Fantastic 4 Review
Mala Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Eg har aldri høge forhåpninger til spill basert på film Kommer neppe til å laste dette end en gang siden det intresserer meg så utrolig lite
Hr. Jenssen Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 (endret) Filmen har jo ikke fått all verdens kritikk, men igjen fikk jo ikke Riddick-filmen (egentlig begge to) så super kritikk, så man vet nå aldri. Men igjen tror jeg nok at dette spilelt blir dass, slik som alle andre slike spill. BTW: Finnes dette spileltp å PC også? EDIT. Ja, det finnes tydelig vis til PC. Endret 20. juli 2005 av MeTa][iC
Smooth Ceiling Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Det er bare å vente og se hva magasinene sier (de som ikke blir betalt under bordet av spillselskapene, vel å merke). Neppe min greie, men gleder meg til å se filmen.
viranth Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Det er ikke noe spesielt bra, noe ala X-men Legends. Man går fort lei for å si det slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå