Gå til innhold

Problemer med wap tilkobling på K750i


Anbefalte innlegg

Jeg har Telenor abn.

Så gikk jeg på telenormobil.no og fulgte skjemaet og mottok instillenger automatisk. Men de virker ikke verken når jeg skal bruke internett eller msn tjenester.

 

Jeg vil nå helst ha GPRS da, men det står bare WAP-instillinger. Går det for det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm... Jeg gjorde det samme til faren min andre dagen, og han kan heller ikke motta mms osv. selv om jeg har lagret og aktivert alle oppsettene fra telenormobil.. :hmm:

EDIT: Problemer med oppsettet? Se om noe av det som står under kan hjelpe! :)

Endret av 260202
Lenke til kommentar

Her kan du følge det som står der for å gjøre det manuelt... http://telenormobil.no/kundeservice/teknisk.do?wlnr=03131

, men det skal gå bra om du følger det som er anvist når du er på "Automaisk Oppsett".

Sikker på at dere har aktivert de Automatiske oppsettene dere har mottatt da??

 

Står ganske bra forklart ossen du sjekker at oppsettet er Aktivert/Ossen du aktiverer det når du går inn på Automatiske oppsett...

( www.telenormobil.no , så står der nede i høyre gjørne; Oppsett MMS, WAP og Internett).

Endret av 260202
Lenke til kommentar

Har mottat "Telenor WAP" & "Telenor MMS", de er da aktivert.

Får fortsatt problemer, mulig fordi jeg nesten er tom for penger på kortet.

Men skal prøve den Manuelle metoden.

 

EDIT:

 

Har nå fulgt det manuelle også. Ingenting hjelper. Kan det være fordi jeg bare har 7.77 kr på kortet?

 

MMS, og WAP funket fint på min gamle nokia 3510i. Så skal da ikke være så vanskelig å få det til på denne.

Endret av Stig Jøran
Lenke til kommentar

Synes det er litt dårlig av SE, at en tlf har så mange mangler. Tenk på mannen i gata, som ikke har så mye peiling på data og mobil, som må begynne å oppdatere FW... Udugelig spør du meg, selv om jeg er fornøyd med telefonen. Men det blir for dårlig av en produsent av det kaliberet.

Lenke til kommentar

Hmm.. Det var rart.. Det må være med de K750i-ene som kom først på markedet da..?? På min funket WAP/GPRS osv. når jeg fulgte det som stod på telenormobil.no.

 

Men her er en guide som forklarer bra ossen du skal oppdateren din FW! Så følger dere den, så skal det i teorien gå bra.

Endret av 260202
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...