Hitman2k Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Jeg kommer over en atrtikel på it avisen ;D..... synes detta her var litt kult. http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1306657 mvh hitman ;D..
Hitman2k Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 jævlig kul pc ja ;D... men synd at bare de i tyskland kan være med å vinne de maskinene der ;( men men......hehe livet er ikke altid en dans på roser :p
gamer73 Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Uff a meg så stygt. skikkelig glorete. Det så ut som noen hadde spydd på et vanlig pc-utstyr LOL En ting er jo det at det gjerne skal være litt harry når man f.eks er på LAN...men i helvete..det skal være harry med en viss stil!
MrLee Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Dessuten. Hvis man ikke har ett amerikansk flagg på veggen, og setter den på en trekiste inntil en flakete gammel murvegg med en M4 lent inntill på sida, mister det MYE av helhetsinntrykket som gjør den PC'en kul på det bildet
gamer73 Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Et sørstatsflagg hadde vært bedre. Det hadde jeg på gutterommet mitt gjennom hele barndommen hehe
Hitman2k Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Et sørstatsflagg hadde vært bedre. Det hadde jeg på gutterommet mitt gjennom hele barndommen hehe Hehe... ja kansje det hadde funnka !
TST Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)
Anbefalte innlegg