Gå til innhold

K750i, kjøp nå eller vente?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Får anse meg som heldig jeg da. Ble nemlig veldig overraska da jeg ringte dem på mandag og dem sa at den kosta 2690,- Sa bare at jeg kom med en gang etter jobb og for å kjøpe den. Ba dem holde den av, det gjorde dem :) Siste firmware var det også på den fant jeg akkurat ut.

Ringte dem på ny nå, og snakket med en annen person som kunne bekrefte prisen du oppgir, 2690.

Synd de ikke sender via post siden jeg bor i Bergen :no:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Spm. 1:

Ehm, hvordan vet man at man har den nyeste software :hmm: Sitter med min søster's K750i nå (Hun fikk den i dag).

Spm. 2:

K750i har et internt minne på rundt 31 mb. Når der da er et 64 mb MSD inni, har den da 95 mb? :p

Endret av 260202
Skrevet
Spm. 1:

Ehm, hvordan vet man at man har den nyeste software :hmm: Sitter med min søster's K750i nå (Hun fikk den i dag).

Spm. 2:

K750i har et internt minne på rundt 31 mb. Når der da er et 64 mb MSD inni, har den da 95 mb? :p

Trykk "*" joy høyre "*" joy venstre, joy venstre, "*" joy venstre "*" og velge Serviceinfo.

Mulig det er dårlig forklart, men allt det skal gjøres helt uten å være i noen menyer, bare være på "skrivebordet".

Skrevet (endret)

Fikk det til :w00t:

MEN, desverre sier det som står der meg ingenting :p Ka skal stå der hvis jeg har nyeste software?

Endret av 260202
Skrevet (endret)

Ehm, ingen som vet hva som skal stå der hvis jeg har nyeste SoftWare? (K750i seff...)

Endret av 260202
Skrevet
Ehm, ingen som vet hva som skal stå der hvis jeg har nyeste SoftWare? (K750i seff...)

Tror det er en egen tråd om oppdatering av den telefonen, og der tipper jeg det vil stå svar på det du lurer på.

Skrevet (endret)

Ja, men så var det det at jeg gidder ikke sitte i 3 timer og lese gjennom de 45 sidene :p Hehe... Må vell det da siden ingen svarer :(

Endret av 260202
Skrevet (endret)

Har tydeligvis denne Softwaren: R1L002.. Fant ut hva jeg skulle se etter her.

Så, dere som kan dette, har jeg den nyeste Softwaren eller ikke?

Endret av 260202
Skrevet

Du har i hvert fall den samme som meg, og jeg oppgraderte min for et par uker siden. Mulig det har komme en ny nå da, men jeg har ikke merket noen bugs med min.

Skrevet (endret)

Oki... Da satser jeg på at alt er tilrettelagt for å bruke/nyte telefonen til sitt ytterste :p

W0W! Den var råååkuul i sølv :D

Endret av 260202

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...