Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

"Er mer døtid nå syns jeg. "

Hva er "døtid", hvis det ikke betyr at du bare skyter Autoshot?

""hele" tide va vell litt å ta i "

Hva betyr dette, hvis ikke du mener at det er deler av en bossfight der du IKKE GJØR NOE SOM HELST?

Er noen andre enig i min tolkning av dette?

Endret av Kraziebone
Skrevet

Nei, men om du har noe i mot det kan du gjerne komme med et argument som er noe annet enn "JEG LIKER IKKE ET AV DE VIKTIGSTE HUNTERSKUDDENE".

Skrevet

Er bare MM som har fått ett mindre instant skudd, dessuten har ikke Arcane shot cooldown lenger. For meg virker det som om du er sur fordi du må tenke mer. Pvp er mulig, men det er mye vanskeligere i lvl 80 nå enn før 4.0.1, du må bare trene på det.

Skrevet

jeeeses Hva er det med flaming da!? Jeg sa bare at JEG ikke likte det. Det var en STOR forandring. Ja det er like mange instantskudd, men rotasjonen virker veldig mye treigere. Ja GREIT dere liker det, trenger ikke bli netthulken fordi.

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei, jeg så en gang en side der man hadde god oversikt over de forskjellige pet buffene, men jeg husker desverre ikke hvilken side det var. Noen som vet hva jeg mener ?

Skrevet
You attempt to finish the wounded target off, firing a long range attack dealing 150% weapon damage plus RAP*0.30+362. Kill Shot can only be used on enemies that have 20% or less health.

Så nei, med mindre det er et eller annet talent jeg har gått glipp av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...