Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Takker så meget!

Jeg fant forresten en mod til som viser casting time på Aimed Shot, i tillegg til å vise durations på diverse stings: Her.

Da kan jeg bruke én addon for begge deler.. greit ja.

Endret av superreven
Skrevet (endret)

Jeg fikk ikke den sistnevnte til å fungere med 1.9, er jeg eneste eller er den for utdatert?

og @ Skarstad, den modden din så fin ut, men jeg fikk ikke til noen cast bar på Aimed shot der?

Endret av PandaMartin
Skrevet

Åssen får dere den siste modden til å fungere med aimed shot ? den var langt bedre en min mod når det gjaldt mye rart, men det hjelper lite når jeg ikke får noen castbar på aimed shot :(

får dog på mounting etc

Skrevet
Åssen får dere den siste modden til å fungere med aimed shot ? den var langt bedre en min mod når det gjaldt mye rart, men det hjelper lite når jeg ikke får noen castbar på aimed shot :(

får dog på mounting etc

5490876[/snapback]

Virker her... :dontgetit:

Prøv å skriv /ecb å se om det er noe der du må aktivere.

Skrevet (endret)

Sorren's Hunter Timers, som jeg linket til, fungerer utmerket, og er en meget pen mod.

Den bruker den orginale castingbaren til å vise Aimed Shot. Da jeg ikke så noe til å begynne med, måtte jeg inn i Perl Menu og huke av "Show Old Casting Bar", brukte MoveAnything for å flytte og skalere den ned.

Endret av superreven
Skrevet
Jeg lurer på hvordan virker Spirit Bond?

Er det en skill du aktiverer i f.eks 30 sec med 5 min cooldown?

Eller er det en passiv skill som fungerer så lenge du har pet'en ute?

4750962[/snapback]

den er aktivert hele tiden på både deg og pet!

Skrevet
psilocybe - Hadde det ên vært så godt.  Økonomien er nok så ille, hvertfall på min server.  15+ agility koster ca 100G, 2x Dawn's Edge kommer gjerne på 70G+, og det er medregnet litt mats fra guild.

"la pet gå agurk"? :)  Har bare prøvd meg som beastmaster 1 gang, og det gikk særdeles dårlig å la petet soloe en mob.  Samt, er lite aktuellt å respece også, tror ikke en beastmaster er så nyttig på Neffy.

5486151[/snapback]

hmm, er du på leting etter dawns egde når du er på neffy?

5486175[/snapback]

Hehe, nei. Er ikke lenger på jakt etter disse, da jeg nå bruker Lok'Delar. Kommenterte jo bare prisene ;)

Skrevet

Sistnevnte er jo bedre om du ikke trenger fireres, men problemet med de "Use:" Trinketene er at det ofte blir til at du glemmer å bruke dem, eller at du går å "sparer på dem" så lenge at de sjelden blir brukt, kanskje noe å tenke over om du er en glemsk sjel :)

DER fikk jeg til Hunter timers foresten, måtte bare inn i toc filen å endre fra version 1800 til 10900, så funket alt som en drøm, nydelig mod :dribble:

Skrevet

Zandalarian Hero Medallion har cooldown på 2 minutter, så man glemmer den ikke så lett. Det vil vel si at man kan bruke den i ca. 15% av tiden man har den på. Med min weaponspeed får jeg skutt ca. 8 ganger autoshot + 2x arcane shot og 1x multishot i løpet av 20 secs. Det blir ca. 240 ekstra dmg. pr. 140 secs. (alså ca. 1.7 ekstra dps) Mens Royal Seal of Eldre'Thalas gir ekstra dps på ca. 2.7? Vanskelig å regne seg fram til eksakte tall her. Særlig når man suger i matte. Dessuten er muligens dps statsa på character sheeten min bugga, og det er sikkert masse faktorer jeg ikke har tatt med.

Foreløpig for meg ser det ut som RSoE'T > ZHM, muligens med untak av pvp. Men det hadde vært kult med både en 2nd. 3rd & 4th. opinion på det.

Skrevet (endret)

gå Marksmanship

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...er/talents.html

test deg her. men hadde det vært meg så ville jeg valgt:

Spm du ser har jeg gått med 5p Concussive shot og 2p Hunter's Mark og 3 Lethal Shot

du kan gjerne gå 5 på Lethal Shot, da får du større sjanse for Critt

håper dette hjelper deg + nå kan du teste ut hva som kan velges

håper jeg ikke gjorde noe feil nå :p

da er det bare å rette på det jeg sa :)

post-52027-1138385461_thumb.jpg

Endret av Luchy
Skrevet

Enten Marksmanship eller Beastmastery, om du går MM vil det være best å ta imp.concussive shot og lethal shots, ikke ta hunters mark.

Aimed shot og ekstra range=meget najs

Skrevet

Scroll opp :)

Ville gått marksmanship (imp.concussive, critchance og aimed) eller muligens beastmastery (imp. AotH, petarmor, petrez (ikke akkurat nødvendig, kommer ann på hvor ofte peten din dør :p ))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...