Gå til innhold

Skal ha 2048MB ram


Skello

Anbefalte innlegg

Hei

 

Eg har planer om og oppgradere rammen min til 2048MB etter at dei gamle brikkene mine tok kvelden (R.I.P) :(

 

Skal bruke pcen til endel tunge spill som BF2 og Farcry, og eg vil helst ha dei brikkene som er kjappast til spilling. Er DDR2 kjapt nok til og måle seg med DDR1 brikkene enda?

Har bestemt meg for og hive litt cash i ditta så det er bare og komme med forslag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja! Du kan trygt gå for det minnet der. jeg satt nettopp mine inn i pc'en for noen timer siden. Det funker utrolig bra!

 

Dem satte seg rett til 2-3-2-5...Det eneste jeg måtte gjøre i bios var å settet til T1 i stedet for T2 (som dem sto på i bios) og øke volten på minne til 2.8 i stedet for 2.7 som dem sto på.

Lenke til kommentar
gamer73: Aki, kunne du gjort meg en tjeneste? Sjekka om det var mulig med en 2-2-2-5 f.eks? =)

 

Om jeg kan teste om minnet som skal kjøre 2-3-2-5 kan kjøre på 2-2-2-5? hmm nei tror ikke det. Jeg overklokker aldri og er redd for å ødlegge noe. Men dem kjører fint på 2-3-2-5..mer trenger man ikke.

 

Men HK'et mitt er kjent for å være en god overklokker, men jeg vil ikke prøve meg. Kan ingenting om overklokking

Lenke til kommentar

gamer73:

Enhanced latency for lave CAS-settings. Brikkene vil i stort sett alle tilfeller takle oppgitt hastighet og i svært mange tilfeller vil de også kunne takle lavere settings enn oppgitt. Disse brikkene har også ULN2-teknologi for økt stabilitet.

 

Ville bare se om den uthevede skriften er "sann".

Endret av ExcaliBuR
Lenke til kommentar
gamer73:
Enhanced latency for lave CAS-settings. Brikkene vil i stort sett alle tilfeller takle oppgitt hastighet og i svært mange tilfeller vil de også kunne takle lavere settings enn oppgitt. Disse brikkene har også ULN2-teknologi for økt stabilitet.

 

Ville bare se om den uthevede skriften er "sann".

Det går helt sikkert det, med en liten økning i vDimm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...