Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Fra Ericsson hm210di til Zyxel prestige 600


Anbefalte innlegg

Har bluecom bredbånd leverandør. Bruker et tele2 adsl modem Ericsson hm210di, som jeg har fått lånet hos en "venn" som nå krever 500kr for modemet, som i tillegg er brukt. Har et Zyxel prestige 600 adsl modem liggende, men når jeg kobler modemet til, så får jeg da ikke internett. Lurer på om dere har noe erfaring med dette zyxel modemet, hva adressen er for å gå innpå modemet og konfigurere det. Og hva jeg bør forandre på.

 

Ericsson modemet er konfigurert slik at jeg kan ha aktiv mode på dc++.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på om dere har noe erfaring med dette zyxel modemet, hva adressen er for å gå innpå modemet og konfigurere det. Og hva jeg bør forandre på

Når du kobler til dette Zyxel-modemet, har du satt opp PC-en til og motta IP automatisk? Lyser DSL-lampen på det når du kobler det til?

Lenke til kommentar
Har automatisk ip og dns. Dsl lyset lyser ikke. Min orginal strøm ledning, funker ikke lenger, så jeg bruker en annen strøm ledning, men den har same input og output V H A osv. Kan dette ha noe og si? jeg får jo strøm på modemet, pwr og sys lyser, og 100M.

Hvis DSL ikke lyser så er det ikke kontakt mellom modem og sentral, eller modemet er defekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...