Gå til innhold

hvor høy lvl for SM

Anbefalte innlegg

Skrevet

er lvl 33 priest på sylvanas og lurte på om eg er høg nok levlel til nokon av delane til Scarlet Monastary.

Er det noen som kan skrive opp hvilken lvl som er fornuftig på dei forskjellige delene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
er lvl 33 priest på sylvanas og lurte på om eg er høg nok levlel til nokon av delane til Scarlet Monastary.

Er det noen som kan skrive opp hvilken lvl som er fornuftig på dei forskjellige delene.

Du kan ivertfall ta det to letteste delene nå, jeg tok hele da jeg var level 35, pga at jeg er priest og får gruppe dritt lett.

Skrevet

Hvis du er alliance, så får man ett quest som dropper, 29.7dps dagger, 30dps sverd, 38.8dps 2H-øks, eller en Off-Hand item i level 34 da..

Starter i Kjelleren i SW, første step er å snakke med en i Desolace deretter er det å drepe Undeads i Desolace...

Skrevet (endret)

For meg er det level 36+ i alle delene. Det er ingen problemer og ha med en level 36 i Cath hvis man f.eks har en eller 2 over 40. Syns så mange overvurderer Cath til de grader.

Endret av 1337Antikatt
Skrevet
Du kan faktisk bare skippe han i Stormwind, og gå direkte til Desolace (Njiels Point). Det funker like phett.

hvor er det i desolace? hvilen lvl req er det på questet???

Skrevet

@ Antihero: Lvl req for questet er lvl 32. Hent en mage som kan Kitte alle Undeadmobbene, så skal du se at det bare tar 5-10min

Skrevet
Vist jeg skal dra til Sm så vil jeg ha 38+ med meg, uansett klasse.

Føler seg litt tryggere da :p

Du trenger faktisk bare lvl 38+ når du skal ta Cathedral.

Library går greit fra lvl 34.

(SM er griselett)

Skrevet (endret)

33 er vel litt lavt, særlig med tanke på at du er prest. Tingen er at du aggroer mye mer enn andre, kun pga. din lave level, og når en 38 elite hamrer på deg dør du ganske fort.. Ville dog ikke hatt noen problem med å hatt deg med hvis du var 35 eller over.

Jeg gjorde cath første gang da jeg var 36 med 3 38 shaman og 1 36 warrior. Gikk som fot i hose.

(edit: hva heter du? horde eller alliance? jeg er for tida 45 undead mage)

Endret av Coaxmetal

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...