Gå til innhold

Blåtann tastatur til pc?


Anbefalte innlegg

Er ute etter blåtann tastatur, men hva finnes der ute?

 

Jeg har en microsoft blåtannmus nå og den fungerer veldig bra, men vil også ha tastatur.

Skal koble laptopen til plasmatv`n og surfe og diverse fra storskjerm og siden laptopen har innebygget blåtann så er jeg ute etter et enkelt blåtanntastatur.

 

Det eneste jeg har funnet er:

Logitech diNovo Media Desktop 2.0, tastatur/mus/remote, USB, PS/2

 

og den koster over 1800 og har med mus i tillegg. synest det blir "litt" overkill.

 

Apple har selvfølgelig akkurat hva jeg er ute etter, men finnes noe sånt til pc??

 

Apple Wireless Keyboard

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...LearnMore=M9270

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten å ha lest om apples keyboard, ser jeg ingen grunn til at det ikke skulle fungere til din PC?

 

Keyboards er normalt kompatible til både PC og Mac. Kommer muligens an på drivere, men du bør få det til å fungere som normalt tastatur?

 

Har ikke problemer med å bruke en MX900 blåtann mus mot min PB - uten drivere. Kan selvfølgelig ikke bruke alle "ekstra" knappene, men scroll og de vanlige musknappene fungere greit.

Lenke til kommentar

Bruker Logitech® Cordless Desktop® MX™. Er ok fornøyd men dårli bat.kap. på både mus og tastatur. I tillegg er der ikke av/på knapp (muse-batt. lader seg ut på 1-2-3)

I tillegg til at prisen nærmer seg 2 store lapper finnes det sikkert langt bedre løsninger idag..

Lenke til kommentar

Ved intensiv bruk varer batteriet til musen i 2 dager, og noen ganger enda lenger. Kan ikke si at det er så dårlig. Selvfølgelig finner man trådløs mus med bedre batterikapasitet, Batteriene i tastaturet varer veldig lenge på dinovo. Opptil halvt år og kanskje enda mer. Men som sagt, man kjøper ikke dinovo får å ha et greit sett med tastatur og mus. Man kjøper stilen, og det er det som koster mye :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...