Minigud Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 (endret) http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18582 ser rimlig barsk ut Endret 23. juli 2005 av Minigud
Blib Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Niks, det tviler jeg på. Kan være den finnes i gamefiles (også tvilsomt), men det er definitivt ikke live. Latterligt overpowered i forhold til alt annet som er live atm
Minigud Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 rød er vel fargen for artifact, er mulig dette er første artifact som er funnet da?
SilverCRX Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 (endret) Tror du skal lete lenge etter en mer åpenbar fake enn dette. Utenom denne da.. Endret 18. juli 2005 av SilverCRX
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Martin Thunder ser temmelig fake ut, men det er faktisk et GM-våpen, og noen har klart å spawne en på en cracka server. Så det er ikke veldig usannsynlig at de andre itemsa posta over faktisk eksisterer, men gå ikke rundt og håp på et drop
Iver. Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Se litt godt etter, 162-169 dmg, 1,50 speed 177 dps, NEI det er selfølgelig ikke ekte
StarGazer Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 kan jo være at det er våpenet til en av de derre heltene i WoW universet?
FJERNET111 Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Se litt godt etter, 162-169 dmg, 1,50 speed 177 dps, NEI det er selfølgelig ikke ekte Du glemte et par ting... 162 - 169 Damage Speed 1.50 + 40 - 60 Shadow Damage + 40 - 60 Arcane Damage Uansett dette (hvis ekte) er en _artifact_ for lvl _70_ spillere. Ergo kommer det til å bli et ufattelig sjeldent våpen når level capen økes. Kommer nok til å ta en stund før noen har dette.
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Husk at GM'er ikke undergår reglene som vanlige spillere er bundet over, jeg vet om folk som, på sine cracka servere, har klart å spawne frem noen av de våpenene som har blitt påstått å være fake.
PSV Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Litt OT : Minigud, spiller du på Aszune? (Er en i guildet som heter det)
DeeTee Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Bare se på requires level 70 Så skjønner man jo at det er fake rimelig kjapt.
hallgeirl Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 (endret) Martin Thunder ser temmelig fake ut, men det er faktisk et GM-våpen, og noen har klart å spawne en på en cracka server. Så det er ikke veldig usannsynlig at de andre itemsa posta over faktisk eksisterer, men gå ikke rundt og håp på et drop Jeg lurer litt på hvor du har det fra at det er et GM-våpen... Som allerede nevnt, kun 2 ord forklarer dem: Cracka server. Og hva i alle dager skal GM med et slikt våpen, eller våpen i det hele tatt? De er der ikke for å drepe, de er der for support. EDIT: Ser nå at du sikkert har fått det ifra comments på Thottbot.. de er jo ALLTID å stole på. Endret 18. juli 2005 av ZiggWarth
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg lurer litt på hvor du har det fra at det er et GM-våpen...Som allerede nevnt, kun 2 ord forklarer dem: Cracka server. Og hva i alle dager skal GM med et slikt våpen, eller våpen i det hele tatt? De er der ikke for å drepe, de er der for support. Blizzard kan jo spawne frem object på vanlige servere, og dette er visstnok metoden til at det ble spawna frem på en cracka server. Det lå der fra før av, de bare fikk det fram. Gudene vet om det fortsatt eksisterer dog, og jeg vil vite hvordan GM Island ser ut
Minigud Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Skrevet 19. juli 2005 Litt OT : Minigud, spiller du på Aszune? (Er en i guildet som heter det) spilte bare på The maelstrom og Vajsh, er nok en namefake ja!
klilleng Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Gudene vet om det fortsatt eksisterer dog, og jeg vil vite hvordan GM Island ser ut Se Exploration Movie filmen
loco-flirt Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Tror du skal lete lenge etter en mer åpenbar fake enn dette. Utenom denne da.. jepp...
DirtyBit Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Jeg lurer litt på hvor du har det fra at det er et GM-våpen...Som allerede nevnt, kun 2 ord forklarer dem: Cracka server. Og hva i alle dager skal GM med et slikt våpen, eller våpen i det hele tatt? De er der ikke for å drepe, de er der for support. Blizzard kan jo spawne frem object på vanlige servere, og dette er visstnok metoden til at det ble spawna frem på en cracka server. Det lå der fra før av, de bare fikk det fram. Gudene vet om det fortsatt eksisterer dog, og jeg vil vite hvordan GM Island ser ut vel, tror ikke blizz har laga artifacts enda ;D cracka servere vil jo ikke ha våpen som ikke er ingame, jeg mener, de adder jo våpena når de først øker lvl capen ;D cracka servere er jo bare f.eks 1.6.0 patchet.. de har ikke future ting som f.eks "honor classes" som skal bli adda iløpet av dette året
jonathankrane Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 (endret) Martin Thunder ser temmelig fake ut, men det er faktisk et GM-våpen, og noen har klart å spawne en på en cracka server. Så det er ikke veldig usannsynlig at de andre itemsa posta over faktisk eksisterer, men gå ikke rundt og håp på et drop haha dreper alle i en radius av 30 yards... spring in i onyxias lair aleina, drep alle som er der med en gang. slumt Endret 19. juli 2005 av jonathankrane
Yoghurt Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Noen som har lyst å legge ut Exploration Movie? Ligger ikke på warcraftmovie.com lenger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå