Gå til innhold

Er dette et ekte våpen. ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Niks, det tviler jeg på. Kan være den finnes i gamefiles (også tvilsomt), men det er definitivt ikke live. Latterligt overpowered i forhold til alt annet som er live atm ;)

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Martin Thunder ser temmelig fake ut, men det er faktisk et GM-våpen, og noen har klart å spawne en på en cracka server.

Så det er ikke veldig usannsynlig at de andre itemsa posta over faktisk eksisterer, men gå ikke rundt og håp på et drop ;)

Skrevet
Se litt godt etter, 162-169 dmg, 1,50 speed 177 dps, NEI det er selfølgelig ikke ekte

Du glemte et par ting...

162 - 169 Damage Speed 1.50

+ 40 - 60 Shadow Damage

+ 40 - 60 Arcane Damage

Uansett dette (hvis ekte) er en _artifact_ for lvl _70_ spillere. Ergo kommer det til å bli et ufattelig sjeldent våpen når level capen økes. Kommer nok til å ta en stund før noen har dette.

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Husk at GM'er ikke undergår reglene som vanlige spillere er bundet over, jeg vet om folk som, på sine cracka servere, har klart å spawne frem noen av de våpenene som har blitt påstått å være fake.

Skrevet (endret)
Martin Thunder ser temmelig fake ut, men det er faktisk et GM-våpen, og noen har klart å spawne en på en cracka server.

Så det er ikke veldig usannsynlig at de andre itemsa posta over faktisk eksisterer, men gå ikke rundt og håp på et drop ;)

Jeg lurer litt på hvor du har det fra at det er et GM-våpen...

Som allerede nevnt, kun 2 ord forklarer dem: Cracka server.

Og hva i alle dager skal GM med et slikt våpen, eller våpen i det hele tatt? De er der ikke for å drepe, de er der for support.

EDIT: Ser nå at du sikkert har fått det ifra comments på Thottbot.. de er jo ALLTID å stole på. :p

Endret av ZiggWarth
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Og hva i alle dager skal GM med et slikt våpen, eller våpen i det hele tatt? De er der ikke for å drepe, de er der for support.

Blizzard kan jo spawne frem object på vanlige servere, og dette er visstnok metoden til at det ble spawna frem på en cracka server. Det lå der fra før av, de bare fikk det fram.

Gudene vet om det fortsatt eksisterer dog, og jeg vil vite hvordan GM Island ser ut :p

Skrevet
Litt OT : Minigud, spiller du på Aszune?

(Er en i guildet som heter det)

spilte bare på The maelstrom og Vajsh, er nok en namefake ja! :p

Skrevet

Blizzard kan jo spawne frem object på vanlige servere, og dette er visstnok metoden til at det ble spawna frem på en cracka server. Det lå der fra før av, de bare fikk det fram.

Gudene vet om det fortsatt eksisterer dog, og jeg vil vite hvordan GM Island ser ut :p

vel, tror ikke blizz har laga artifacts enda ;D cracka servere vil jo ikke ha våpen som ikke er ingame, jeg mener, de adder jo våpena når de først øker lvl capen ;D

cracka servere er jo bare f.eks 1.6.0 patchet.. de har ikke future ting som f.eks "honor classes" som skal bli adda iløpet av dette året

Skrevet (endret)

haha dreper alle i en radius av 30 yards...

spring in i onyxias lair aleina, drep alle som er der med en gang. slumt :p

Endret av jonathankrane

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...