Gå til innhold

Noen som kan lage et design for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg begynte så smått med hjemmesider for noen år siden, da brukte jeg bare de innebyggde themes i frontpage :blush:. Mener det er på tide og få et nytt design på siden http://home.no.net/pcgutt13, noen som kan hjelpe? Med design mener jeg altså nytt grafiskdesign og kanskje en over gang til php, css... :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

13 år? Lite penger? Jeg tviler. Last ned Gimp og prøv å mekk noe selv. Det finnes plenty av inspirasjonskilder rundt om som du kan bruke (bare ikke bli like inspirert som Uranus).

Jeg tror ikke det er noen her som gidder å lage et design til deg gratis. Du kan laste ned wordpress og bruke dets innebyggede design.

I tillegg:

* Ikke bruk frontpage

* Ingen vil bruke MSNs søkemotor, ihvertfall ikke fra din side

* Jeg tviler på at det er så mange som vil lese win-xp-nyheter fra din side heller.

Skrevet

Ettersom det er en personlig side, er vet vel opp til han om han vil ha MSN Search og win-xp-nyheter på siden?

Uansett, fraråder deg å bruke frontpage om du har planer om å bli litt mer seriøs innen hjemmesider osv, hehe.

Har du penger, kan jeg nok alltids fikse et nytt design for deg, ja.

PM meg om du skulle være interessert ;)

PS: Tror ikke diverse selskap o.l. liker helt "Nedlastninger"-siden din :p

Skrevet
Ettersom det er en personlig side, er vet vel opp til han om han vil ha MSN Search og win-xp-nyheter på siden?

Ja, men det er ikke noe pent eller nyttig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...