Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
de 3 første eller? hvis det er de så har du mye mer i vente ;)

6601706[/snapback]

De 3 første ja. Har ikkje fått tiud til meir no, men ja, dete lover ihvertfall sykt bra :wee:

6601843[/snapback]

Vent til du kommer rundt episode 15-16, da begynner moroa. :D

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lenge siden jeg har sett Bleach anime nå.. tok pause når fillerne kom seff.. Noen som vet når det er tilbake for fullt igjen? (Damn du spammer mye =Øyvind= >_<)

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
anbefaler deg til å se fillerne, de er ikke så dårlig faktisk

6696938[/snapback]

Manga > fillere, sier nå bare jeg. :--]

Skrevet

manga går fillere en høy gang :) men eg er enig i at fillerne i Bleach er bedre enn f.eks Naruto. Det eg har hørt om fillerne på nettet er at de skal fortsette frem til desember, men håper inderlig eg tar feil :dontgetit:

Skrevet

det kan jo såklart hende at de kommer til å vare til da, men jeg kan i allefall se på fillerne til Bleach, mens f.eks Naruto er noe jeg ikke greier å se på nå som det bare er fillere og alt får mange av dem.

Skrevet

det er eg enig i. de har jo holdt på i mer enn et år og det ser ikke ut som de vil gi det lett fra seg heller ^^ håper bare ikke noe lignende skal skje i bleach. det finnes grenser for hvor lenge man kan følge med på fillerne når det er ingen utvikling.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Hva handler det om for tiden da? :]

Skrevet
Hva handler det om for tiden da? :]

6730038[/snapback]

Baunto'ne har kommet seg til Soul Society og wrecks havoc :) Neste episode byr på muligens en kamp mellom Baunto-lederen og Kuchiki Byakuya ^^

Skrevet

De 2 neste episodene

95. Byakuya Takes the Field! Dance of the Wind-Splitting Cherry Blossoms

96. Ichigo・Byakuya・Kariya, Battle of the Three Extremes!

Gjest medlem-75284
Skrevet

Den blir spennende! *glede seg*

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Oioi, så de har blandet inn Soul Society også ja. :green: Får vel laste ned et par episoder da.

Skrevet (endret)

Hvis du vil vite hvorfor så er det bare å se her

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Bounto ble lagd av Soul Society for lenge siden etter et vitenskapisk eksperiment. Og nå er de etter hevn
Endret av Luchy
Skrevet

O.o mangaen denne uken var virkelig god! gleder meg til de begynner igjen>< da blir det slik som det var før jul... tidlig opp om morningen for å laste ned episoden i det den kommer :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...