Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hyggelig å høre at fillerne endelig er over =)

Kort spm:

Hvilken episode starter fillerne?

Har et par episoder før der jeg enda ikke har sett.

Ja vet jeg er lat, men tenkte kanskje noen her inne vet.

Skrevet (endret)

Ooookey, det ser ut som jeg har gått glipp av endel her. Når var det de gikk over til historien igjen? dvs når grimjow begynte å ete alle andre og bare vokste.. ehh

Endret av laffe
Skrevet
Ooookey, det ser ut som jeg har gått glipp av endel her. Når var det de gikk over til historien igjen? dvs når grimjow begynte å ete alle andre og bare vokste.. ehh

Les det tredje innlegget over ditt eget, av Legobilen =)

Skrevet
Skjer med at de glemte å tegne den siste halvsirkelen til Nnoitra sitt våpen i flashbacket?

Våpenet hans var slik på den tiden. Se mangaen selv, der er det også bare en halvsirkel.

Skrevet

kenpachi goes wild, fy faan nice ending på den episoden. Ikke spesielt bra resten av den, men neste episode med kenpachi kommer til å bli vill. Gleder meg som en unge

Skrevet

Ja, gleder meg nå til å se hvordan kampen mellom Ken-chan og Nnoitra ser ut i animeen!

Kampen mellom Byakuya og Zommari kan også bli spennende å se på

Skrevet

Fin ending av 195, men ble så sinnsykt lei "KUROSAKI-KUN" whininga... klikka på det 10ende hylet og måtte da ta på mute på de siste.. tålte det rett og slett ikke.. så dødsens irriterende. Og Ichigo var så veik og treig at det ble for trasig, men flott slutt heldigvis : )

Skrevet
ble så sinnsykt lei "KUROSAKI-KUN" whininga... klikka på det 10ende hylet og måtte da ta på mute på de siste.. tålte det rett og slett ikke.. så dødsens irriterende.

:!: enig, det ble skikkelig irriterende :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...