Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halveis uti så plukker den opp historien igjen, og Nnoitra vs Ichigo begynner. Etter å ha sjekket for sikkerhets skyld var det siste vi så at Ichogo slaktet Grimmjow, så vi har ørlitegrann progresjon i denne episoden da.

Vet i alle fall at Hanataro kommer tilbake i ep 197, så vet vet omtrent hvilket tempo ting vil gå fremover i...

Skrevet (endret)
Vet i alle fall at Hanataro kommer tilbake i ep 197, så vet vet omtrent hvilket tempo ting vil gå fremover i...

Jaha, hvordan klarer du å vite hvilket tempo ting vil foregå i siden Hanataro vil vise seg om ca 7 episoder?

Hvordan vet du at han kommer tilbake forresten, lest mangaen, eller sa dem det? :p

Edit: Hah, store spoilere 0,50 sec inne i introen >.>

Endret av Bruktbilen
Skrevet

Når han hoolder manuset sitt, ser man en hvor det står 190, og en med 197 på seg. Ergo; Hanataro vil komme i 197. Det kan jo være feil, men jeg tviler.

Skrevet (endret)

Nå som Nnoitra har entret er det vel heller ikke lenge til en diger kenpachi vs Nnoitra-special. Kan lett forestille meg en trippel-episode med så mange chaptere som ble brukt til de to...

EDIT: øyh, post 1400!

EDIT 2: suck....spoiler fikset.....

Endret av S-r-ex
Skrevet (endret)

Les topicen i tråden, deretter se på posten din...

Tror derimot at den kampen blir utrolig kjedelig siden de kommer til å trekke den ut i evigheter, den var hvertfall latterlig i mangaen, og svært så urealistiske(!) sår...

Endret av Bruktbilen
Skrevet (endret)

Ja, da vet jeg hvordan hun høres ut...omtrent som en pipete Unohana, bare enda et snev mykere.

PS: Er ikke så lett å laste ned når du fremedeles har 3 og en halv time igjen av skoledagen.

Endret av S-r-ex
Skrevet (endret)

Jeg forventet også virkelig at Nel skulle ha en skikkelig kvinnestemme i den voksne formen... Men men, vi får vel bare leve med det.

Kul episode foresten.

BTWEdit: Nel i voksen form er hawt!

Endret av Newt32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...