Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Betyr det at disse plagsomme idiot-arrancarene ikke er fillers? Skremmende... :ohmy:

:!: Nei, Nell og gjengen er ikke det nei. Du får vente å se eller lese mangaen hvis du vil vite mer om de ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stemmer det, den heter

 

Bleach 2: The Diamond Dust Rebellion

 

og ble faktisk sluppet den 22 desember 2007 (dvs for 3 dager siden) på japanske kinoer.

 

 

 

Det som er kjedelig er at filmen ikke vil bli tekstet før DVD-en kommer ut. Dette betyr mest sannsynlig at vi ikke får sett den før om et halvt år eller mer.

 

Jeg gleder meg allerede, Hisagi releaser jo!

Endret av Venesis
Lenke til kommentar

Mulig jeg har spurt om dette før men siden jeg spør igjen så har jeg sikkert ikke fått noe svar...

Noen som har peiling på hvor lenge Bleach er planlagt å holde på..?

 

Kommer de til å dra den like langt som OP?(er ikke meg imot hvis de holder like bra kvalitet)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Blir nok noe mer når de er ferdig med Aizen, kanskje mye mer. Hvor lenge animen kommer til å holde på er usikkert, men følger vel mangaen en stund til. Ikke sikkert kvaliteten kommer til å holde seg. :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg har hørt rykter om at de dreger ut mangaen også. Er det sant eller?

 

Hmm, nei kan ikke si at de gjør det, de holder bare leserene i spenning :wee:, men det fører til at vi får lite info om alle kampene, så den blir strekt litt.

 

Kampen som ble ferdig nå var lang, og de fleste venter egentlig bare på en hovedkamp, men det er greit egentlig, store forventninger til denne kampen som kommer hvertfall!

Lenke til kommentar

Hmm, jeg har en teori:

Chad og Inoue fikk spesielle krefter fordi de hang mye med Ichigo og ble påvirket av Ichigos lekkende sjel. Hva med de andre vennene hans?

Tatsuki, som er Ichigos barndomsvenn, og hun har også vist tegn til at hun ser hollows og shinigamis. Et annet tegn er jo at når Ichigo og gjengen drar til Hueco Mundo så følger jo Tatsuki og dem andre Ichigo og ser dem dra. Uruhara snur seg da og sier at han får begynne å jobbe selv, mens han titter på dem folka.

Tror dere ikke de også har gjemte krefter disse folka også? :hmm:

Lenke til kommentar

Nja, lenge siden jeg har sett starten, men mener jeg husker noe om at Urahara hintet til Ichigo at 2 andre i klassen hadde potensiale (dvs Sado og Inoue) og at Ichigo trodde det kunne være Tatsuki (kanskje hjernen min leker med meg her nå :ermm: ) men tok feil ifølge Urahara. Tror personlig at Tatsuki (og han skrikeduden) bare kommer til å være sidefolk som kan se kamper Ichigo er med i, men jeg har tatt feil før :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...