Håvard Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Er det mulig å få MediaMonkey til å starte minimert?
EagleEye123 Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 På hvilken måte minimert? Til SysTray el. til oppgavelinjen? <EE>
Håvard Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Skrevet 17. juli 2005 På hvilken måte minimert? Til SysTray el. til oppgavelinjen? <EE> det går for det samme.
Tordenflesk Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Åpne egenskaper for snarveien, og sett run til minimzed.
EagleEye123 Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Lag en .bat fil og skriv: Start /min banen_til_mediamonkeyfilen Starter enkelt og greit programmet minimert..... Link så til denne i oppstart (om du ønsker det)
Tordenflesk Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Lag en .bat fil og skriv:Start /min banen_til_mediamonkeyfilen Starter enkelt og greit programmet minimert..... Link så til denne i oppstart (om du ønsker det) NOE unnødvendig komplisert da.
Håvard Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Skrevet 17. juli 2005 Jeg får ikke .bat filen min til å funke. start /D:\Programfiler\MediaMonkey\MediaMonkey.exe Rett på den hvis det er noe feil!
pmarius Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Jeg får ikke .bat filen min til å funke. start /D:\Programfiler\MediaMonkey\MediaMonkey.exe Rett på den hvis det er noe feil! Du trenger ikke bruke batfil. Det er mye enklere å gjøre det slik som Tordenflesk foreslo: Du bare høyreklikker på snarveien i Start -> Alle programmer-menyen. Så velger du egenskaper. Og under fanen "Snarvei", så velger du bare "Kjør ->Minimert" - da starter den minimert hver gang
Håvard Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Skrevet 17. juli 2005 Rett på den hvis det er noe feil! Du trenger ikke bruke batfil. Det er mye enklere å gjøre det slik som Tordenflesk foreslo: Du bare høyreklikker på snarveien i Start -> Alle programmer-menyen. Så velger du egenskaper. Og under fanen "Snarvei", så velger du bare "Kjør ->Minimert" - da starter den minimert hver gang Ok Det var jo mye lettere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå