Gå til innhold

Store musikkavspilling problemer *Løst*

Launch

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Når jeg starter en hvilken som helst mp3 i Winamp eller annet program for å spille av MP3 (Siste versjoner) så stopper det bare helt hvis jeg prøver å spole, jeg kan heller ikke bruke playlisten å klikke next eller på noe i listen som jeg vil spille for dat stopper det også helt og winamp må startes pånytt.

Har Win 2000 SP4 nå, men prøvde det samme i XP SP2 og da fungerte det helt fint, men et annet større problem dukket opp da (Klarte ikke å få liv i ekstern USB HD eller USB DVD)

Har bare installert Win 2000 SP4, antivirus og det som skal til av drivere på PC'n nå.

Endret av Launch
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Windows mediaplayer 9 (Siste versjon under Win 2000 SP4) klarer å spille av det jeg legger i playlist og jeg kan spole frem og tilbake og veksle spor så mye jeg bare orker uten at noe kræsjer nå. Har ikke gjort noen endringer, men prøver jeg samme "stuntet" i Winamp så kræsjer det og må starte Winamp pånytt. Må altså dobbeltklikke på hver enkelte mp3 jeg vil høre på etter å ha lukket Winamp for å spille noe annet eller starte noee annet :(

Har aldri hatt problemer med Winamp før og det er det jeg vil bruke pga win mediaplayer er noe tregt i reaksjonen og er mere tungvint å bruke når man ikke er vant med å bruke det.

Skrevet

Har prøvd begge, samme dll filen i begge versjonene. Bruker uregistrert pro nå.

Utrolig glad for at det var en løsning på dette problemet for jeg begynnte nesten å bli redd for at det var noe galt med selve PC'n men når Windows mediaplayer klarte jobbes så tenkte jeg at det bare måtte være en bug en plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...