Gå til innhold

BF2!-Stats progressen etter lance corporal?!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå begynner jeg og lure litt her :hmm: ... Jeg ble for en liten stund siden "nominert" til lance corporal (som er den 2. rank`en ). Etter det så har jeg spilt en del, altså jeg fikk denne nye rank`en etter tusen i global score og nå har jeg rundt 1600. Og her kommer problemet: Den hvite linja som viser hvor langt du har kommet til neste rang, den vil ikke bevege seg framover i det hele tatt! Og det rare er at den gikk et LITE stykke på vei men så stoppet den etter litt over tusen i globale score. Er det noen som kan svare på spørmålet mitt elelr si sin menig hadde vært veldig bra :thumbup: !

Endret av MartinKS
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå begynner jeg og lure litt her :hmm: ... Jeg ble for en liten stund siden "nominert" til lance corporal (som er den 2. rank`en ). Etter det så har jeg spilt en del, altså jeg fikk denne nye rank`en etter tusen i global score og nå har jeg rundt 1600. Og her kommer problemet: Den hvite linja som viser hvor langt du har kommet til neste rang, den vil ikke bevege seg framover i det hele tatt! Og det rare er at den gikk et LITE stykke på vei men så stoppet den etter litt over tusen i globale score. Er det noen som kan svare på spørmålet mitt elelr si sin menig hadde vært veldig bra :thumbup: !

husk at du skal til 10500 poeng til neste rank.... så den vil ikke gå så fort opp :)

Skrevet (endret)

Tråden er feilpostet. Dvs. vi har en egen del av forumet som omhandler Battlefield der slike tråder skal være.

Flyttes fra "Spill -> Spørsmål og svar - PC" til "Spill -> Spillforum - for de mest omdiskuterte spillene -> Battlefield".

PS. Velkommen til forumet Martin :fun:

PPS. Er du samme person som uberhunter ?

Endret av Simen1
Skrevet
Men en ting til du *marius*, hvor lang ca har din kommet da? :p

heter ikke marius ;)

scoren min står i avtaren min.. bare trykk refresh. så refresher scoren seg etter hvert som jeg tjener noen ;)

Skrevet

jeg merket også at den hvite baren nesten ikke beveget seg fremmover.. nå derimot har jeg ganske så mye av den fyllt i forhold til rett etter Lance...

det kommer seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...