MartinKS Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 (endret) Nå begynner jeg og lure litt her ... Jeg ble for en liten stund siden "nominert" til lance corporal (som er den 2. rank`en ). Etter det så har jeg spilt en del, altså jeg fikk denne nye rank`en etter tusen i global score og nå har jeg rundt 1600. Og her kommer problemet: Den hvite linja som viser hvor langt du har kommet til neste rang, den vil ikke bevege seg framover i det hele tatt! Og det rare er at den gikk et LITE stykke på vei men så stoppet den etter litt over tusen i globale score. Er det noen som kan svare på spørmålet mitt elelr si sin menig hadde vært veldig bra ! Endret 16. juli 2005 av MartinKS
Glipp Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Nå begynner jeg og lure litt her ... Jeg ble for en liten stund siden "nominert" til lance corporal (som er den 2. rank`en ). Etter det så har jeg spilt en del, altså jeg fikk denne nye rank`en etter tusen i global score og nå har jeg rundt 1600. Og her kommer problemet: Den hvite linja som viser hvor langt du har kommet til neste rang, den vil ikke bevege seg framover i det hele tatt! Og det rare er at den gikk et LITE stykke på vei men så stoppet den etter litt over tusen i globale score. Er det noen som kan svare på spørmålet mitt elelr si sin menig hadde vært veldig bra ! husk at du skal til 10500 poeng til neste rank.... så den vil ikke gå så fort opp
MartinKS Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 Okei takk for det, men det som også er rart er at den bevegde seg litt litt akkurat når jeg gikk over i ny rang.. men men
MartinKS Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 Men en ting til du *marius*, hvor lang ca har din kommet da?
Simen1 Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 (endret) Tråden er feilpostet. Dvs. vi har en egen del av forumet som omhandler Battlefield der slike tråder skal være. Flyttes fra "Spill -> Spørsmål og svar - PC" til "Spill -> Spillforum - for de mest omdiskuterte spillene -> Battlefield". PS. Velkommen til forumet Martin PPS. Er du samme person som uberhunter ? Endret 16. juli 2005 av Simen1
Glipp Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Men en ting til du *marius*, hvor lang ca har din kommet da? heter ikke marius scoren min står i avtaren min.. bare trykk refresh. så refresher scoren seg etter hvert som jeg tjener noen
MrLee Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 jeg merket også at den hvite baren nesten ikke beveget seg fremmover.. nå derimot har jeg ganske så mye av den fyllt i forhold til rett etter Lance... det kommer seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå