Gå til innhold

[GTA]Kan noen gi meg et 100%-savegame?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Som topic sier, så vil jeg ha et savegame hvor jeg har alt på 100%.

Grunnen er fordi jeg har vært så idiot og bare savet på èn slot over lang tid nå.

Så, når jeg skulle hjelpe en fyr med et oppdrag, klarte jeg selvfølgelig å save over det savegamet jeg hadde der.

Jeg har et annet savegame som jeg nettopp sjekket ut, men der er jeg bare 79% ferdig, mens jeg var nesten på 90% ferdig før, og nå mangler en milliard med ting som jeg har gjort for lengst med det andre savegamet.

Så nå spør jeg fint om noen kan være så kjempegreie å laste opp et savegame de har hvor de er på 100%. Det kommer på samme hvor tykk denne fyren er eller hvilke klær han har på seg, så lenge alt er 100% ferdig.

På forhånd takk. :)

EDIT: Eller finnes det noen andre måter å få tilbake savegames som er overskrevet? :dontgetit:

Endret av MeTa][iC
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg skal sjekke din nå, Fargoth, fordi den andre hadde masse som manglet (ingen damer som var datet til 100%, og mange gjeng-områder er enda ikke tatt).

Får håpe at den er litt mer ferdig da. :)

EDIT: Nei, den på forumet var visst mer eller mindre akkurat den samme. Er det ingen her som har spilt det og som i det minste har gjort mye (må jo selvfølgelig ikke være 100%, men det aller meste må være gjort, og alt må være på over 90%, med alle gjeng-territorier tatt og biler eksportert, osv).

Endret av MeTa][iC
Skrevet
[iC' date=16/07/2005 : 22:01] Jeg skal sjekke din nå, Fargoth, fordi den andre hadde masse som manglet (ingen damer som var datet til 100%, og mange gjeng-områder er enda ikke tatt).

Får håpe at den er litt mer ferdig da. :)

Får håpe det, ellers har du jo en hel del treff nedover listen. ;)

Skrevet (endret)
Ja den samme tror jeg har prøvd.

Playtimen var på 40minutter. Sikkert brukt en Trainer jeg har vært borti å få 100% med et tastetrykk mens mye manger.

Nei, den er på 36, og det er timer, ikke minutter.

Men uansett, jeg fant en annen en her.

Skal sjekke ut den nå. :)

EDIT: Det der savegamet sugde enda mer. Der var egentlig ingen ting ferdig.

Er det ingen som har et der ALT eller nesten ALT er gjort?

Er det ingen som har et de selv har laget? :dontgetit:

EDIT2: Now THIS is what I'm looking for! :thumbup:

Endret av MeTa][iC
Skrevet

Hmm, nå har jeg lagt inn det savegamet, men spillet klikker når jeg loader det.

Grunnen er fordi jeg har lagt inn en mod nå nettopp som gjør til at jeg ser ti ganger bedre.

For at denne skulle fungere måtte jeg kopiere den en plass, hvor den overwritet en annen fil.

Denne filen heter timecyc.dat, og finnes i mappen Data i SA-mappen.

Kan noen laste opp denne fila (u-moddet)?

Takk. :)

Skrevet
[iC' date=16/07/2005 : 22:49] Denne filen heter timecyc.dat, og finnes i mappen Data i SA-mappen.

Kan noen laste opp denne fila (u-moddet)?

Takk. :)

Klart det. :)

Forresten, den modden, har du link til den?

timecyc.dat

Skrevet (endret)
Er en her på "den svenske pirat siden :p "

-- Link fjernet av moderator --

Vet ikke om det er lov å linke til den siden den ligger på den siden, men who cares?

Edit: Fjerner ikke linken, har ikke kommet noen og sagt ifra enda.. :p

Har litt lyst å se om de reagerer på den..

Tro meg, det gjør vi. Unge satyr har fått en passende fy på lanken, og dere andre kan sove trygt om natten og vite at moderator passer på dere.

Det opprinnelige innlegget blir flyttet fra tråden.

Geir :)

Endret av tom waits for alice

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...