Gå til innhold

Asian Traders - BF2 Clan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hvilke font har du brukt på logoen?

Laget dem helt selv. :yes:

tviler sterkt på det, du må ha brukt en font. du annonserte nettopp etter etter en som kunne designe logoen in, og no sier du plutselig at du har lagd det sjøl :nei:.

hvis det så stemmer at du har lagd den sjøl, hvilke font etterlignet du etter då?

Skrevet
hvilke font har du brukt på logoen?

Laget dem helt selv. :yes:

tviler sterkt på det, du må ha brukt en font. du annonserte nettopp etter etter en som kunne designe logoen in, og no sier du plutselig at du har lagd det sjøl :nei:.

hvis det så stemmer at du har lagd den sjøl, hvilke font etterlignet du etter då?

Jeg har laget dem selv dvs. designer har lavet dem selv :ermm:

Han har brukt en font men gjordt veldig mye med den, vet ikkje om det

var Arial eller noget slik.

Skrevet
Jeg pleier å ligge blant top 5 da *skryte*

er det bare for å spille seriøst eller?

Ja, clan matches, cupper etc. Men først må vi få organisert klanen og få opp server som vi kan spille på. 5 beste er vel ikkje så veeldig mye å skryte av, liker helst at medlemmer er av de 3 beste, de fleste vi har nå ligger sånn ca. der. Men hvor mangen deaths og kills har du? Ett par hundre mer kills en deaths er grensen.

Skrevet

Det med at du må ha et par fler hundre kills enn deaths er jo bare tull. Jeg har vel en rundt 800 kills og 1000 deaths, men jeg spiller som medic mest, og derfor løper ikke rundt og skyter folk.

Skrevet
Det med at du må ha et par fler hundre kills enn deaths er jo bare tull. Jeg har vel en rundt 800 kills og 1000 deaths, men jeg spiller som medic mest, og derfor løper ikke rundt og skyter folk.

Stemmer det. Kill/death ratio vil alltid bare være tull i et spill som Battlefield 2. Med det nye poengsystemet beviser jo faktisk ikke denne kill/death ratioen noen ting.

Skrevet

Ja, med unntak da selfølgelig..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...