-Teddy- Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Har problemer med å se forskjell på folk! Bruker alltid 2-3 sek ekstra før jeg begynner å skyte fordi jeg venter helt til jeg ser at navnet til duden står med rød skrift før jeg skyter, ellers skyter jeg bare teammates. Noen tips til hvordan jeg ser raskt forskjell på folka?
Anders Voldsund Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Eg må gjer akkurat det samme. Ventar vel ca 2-3 sekund for å sjekke kva lag personen er på. Du kan no kanskje sjå på klea til personen men det er vel ikkje so veldig lett.
w00tson Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Etterhvert som du spiller vil du se forskjell i fargene på uniformene. Ellers kan du bruke spotting for å se om det er venn eller fiende. Spotter du din egen vil du få "enemy activity" eller noe, husker ikke helt. Og er du eneste blå prikken på radaren, så kan du anta at de ikke er dine venner
OpusNR1 Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 (endret) Du må bare lære deg å se forskjell på klærne, det er det eneste som hjelper hvis du uforventet møter på noen. Ellers hjelper det å følge med på kartet slik at du har oversikt over hvor dine allierte er, og så skyter du alt annet. China og MEC har litt mørkere drakter enn Amerika. Endret 16. juli 2005 av OpusNR1
-Teddy- Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 Etterhvert som du spiller vil du se forskjell i fargene på uniformene. Kan du fortelle hva forskjellen er?
Vt-iversen Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 først må du se hva slags drakter/skins de tre sidene i spillet har. Såvidt jeg kjenner til er USMC med på alle maps, men det varierer om de kjemper mot MEC eller kina. Jeg spiller litt forskjellig, så jeg pleier å lytte til pratingen på spillet. Hører jeg arabisk, drep usmc osv... Og så vil du jo ofte se blå skrift på dine egne, ihvertfall i nærkamp. Hold også et øye med mini-radaren. du kan zoome inn og ut ved å bruke "N" tasten. og dermed se hvor i terrenget du har medsoldater.
w00tson Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Etterhvert som du spiller vil du se forskjell i fargene på uniformene. Kan du fortelle hva forskjellen er? USA har veldig lyse klær. Det er som regel det eg forholder meg til. Er du USMC; skyt dem med mørke klær, er du araber eller kineser; skyt dem med lyse klær. Men når det er sagt, så surrer eg fremdeles. Særlig når en er shellshocked kan det være vanskelig
kenneth11 Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jeg forholder meg til det samme. Ellers holder jeg meg et stykke unna fiender, slik at jeg får tid til å sikte, se hvem det er og begynne å plaffe fyren
kewell79 Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 for meg virker det som mine blå kamerater vises med engang når jeg møter på en, men vist det er en fiende, vises det først ikke farge, men etter 2-3 sekunder dukker rødt opp
Armageddon Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 på close combat ser du jo om det er blå skift over eller ikke.. men om du sniper må du kanskje vente litt.. jeg har ikke noe problem med det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå