Gå til innhold

Hvordan ser man forskjellen på friend/enemy i BF2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har problemer med å se forskjell på folk! Bruker alltid 2-3 sek ekstra før jeg begynner å skyte fordi jeg venter helt til jeg ser at navnet til duden står med rød skrift før jeg skyter, ellers skyter jeg bare teammates.

Noen tips til hvordan jeg ser raskt forskjell på folka?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etterhvert som du spiller vil du se forskjell i fargene på uniformene. Ellers kan du bruke spotting for å se om det er venn eller fiende. Spotter du din egen vil du få "enemy activity" eller noe, husker ikke helt. Og er du eneste blå prikken på radaren, så kan du anta at de ikke er dine venner :)

Skrevet (endret)

Du må bare lære deg å se forskjell på klærne, det er det eneste som hjelper hvis du uforventet møter på noen. Ellers hjelper det å følge med på kartet slik at du har oversikt over hvor dine allierte er, og så skyter du alt annet. ;)

China og MEC har litt mørkere drakter enn Amerika.

Endret av OpusNR1
Skrevet

først må du se hva slags drakter/skins de tre sidene i spillet har.

Såvidt jeg kjenner til er USMC med på alle maps, men det varierer om de kjemper mot MEC eller kina.

Jeg spiller litt forskjellig, så jeg pleier å lytte til pratingen på spillet.

Hører jeg arabisk, drep usmc osv... :p

Og så vil du jo ofte se blå skrift på dine egne, ihvertfall i nærkamp.

Hold også et øye med mini-radaren. du kan zoome inn og ut ved å bruke "N" tasten. og dermed se hvor i terrenget du har medsoldater.

Skrevet
Etterhvert som du spiller vil du se forskjell i fargene på uniformene.

Kan du fortelle hva forskjellen er? :p

USA har veldig lyse klær. Det er som regel det eg forholder meg til. Er du USMC; skyt dem med mørke klær, er du araber eller kineser; skyt dem med lyse klær.

Men når det er sagt, så surrer eg fremdeles. Særlig når en er shellshocked kan det være vanskelig :ermm:

Skrevet

for meg virker det som mine blå kamerater vises med engang når jeg møter på en, men vist det er en fiende, vises det først ikke farge, men etter 2-3 sekunder dukker rødt opp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...