Gå til innhold

Warcraft 2 Tråden !

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tenkte vi kunne ha en Warcraft 2 Tråd her hvor vi kan få litt hjelp på mission vi står fast på eller ikke klarer rett og slett. Eller hvor vi kan snakke fritt om spillet.. :yes:

Jeg har ihvertfall et lite problem, og det gjelder første mission (human) på expanison pack. Jeg skjønner rett og slett ikke hvordan man skal kunne klare å ta missionet med så utrolig få soldater.. Det er jo ingen av dem som har noen abilities bortsett fra karen på hesten som kan heale og exorcisme. Men han får du jo ikke tak i før du har mista bortimot alle soldatene dine.. Også har vi disse orc trollmennene som skader utrolig på den lille hæren med den ene magien sin. Noen som vet åssen missionet skal gjøres for å klare det?

Endret av Kurt P
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker dette spillet, så fantastisk tøft! Endelig en tråd om dette også :w00t:

Hm... husker ikke hvordan jeg tok det oppdraget du sliter med, men mener å huske at jeg klarte det med de få soldatene vi får i starten, bare prøv deg frem og lagre ofte, så skal det vel gå etterhvert.

Skrevet

Hvis man vil si noe eller spørre om noe relatert til Warcraft II, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke store samletråder som dette på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...