Gå til innhold

Dimmu plate skal skaffes


gnav

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen av dem!

 

Kjøp Stormblåst, eneste av Dimmu som duger.

Dødsferd er dritrå! Veldig forskjellig stil i forhold til de nyeste albumene.

 

Det kan kanskje være greit å begynne med Death Cult, for å så grave seg bakover. Da syns jeg man får mer dybde i et band, så man etter hvert skjønner helheten i musikkarrieren deres.

Lenke til kommentar
Ingen av dem!

 

Kjøp Stormblåst, eneste av Dimmu som duger.

Dødsferd er dritrå! Veldig forskjellig stil i forhold til de nyeste albumene.

 

Det kan kanskje være greit å begynne med Death Cult, for å så grave seg bakover. Da syns jeg man får mer dybde i et band, så man etter hvert skjønner helheten i musikkarrieren deres.

Dødsferd <3

Lenke til kommentar

Enig, stormblåst duger. Noe fra DCA og syntes jeg, er snakk om en re-innspilling av Stormblåst, finnes sikkert noe info vis det er sant men orker ikke og lete nå. Overhørte det bare en gang for ikke så lenge siden, men syntes stormblåst er bra som den er, blir sikkert for mye dill dall på re-innspilling.

Lenke til kommentar
Enig, stormblåst duger. Noe fra DCA og syntes jeg, er snakk om en re-innspilling av Stormblåst, finnes sikkert noe info vis det er sant men orker ikke og lete nå. Overhørte det bare en gang for ikke så lenge siden, men syntes stormblåst er bra som den er, blir sikkert for mye dill dall på re-innspilling.

Etter det jeg har hørt så er det bare Shagrath og Silenoz som skal gjøre re-innspillingen. Tror det kan bli bra.

 

www.dimmu-borgir.com -> News

Lenke til kommentar

Dimmu Borgir baserer seg på black metal, og ja de blander inn mye annet rart som ikke er black metal. Men de lager god musikk, å lage god musikk handler ikke om å holde seg til en spesifikk sjanger og fulstendig stagnere musikalsk. Jeg vil si at Dimmu Borgir er black metal, ikke "ren" black metal, men det er black metal som er betegnelsen som passer best. (vil jeg si)

 

EDIT: Tok visst feil av deg, beklager. ;)

 

ON TOPIC:

Hva du skal begynne med er vel alt etter hvor bevandret du er i ekstrem-metallen, de eldre sakene deres er kanskje litt for ekstremt og vil skremme deg vekk, mens det nye er litt "snillere" og litt mer tradisjonell-black kontra det nye som blander inn mye rart.

 

Min favorit er Death Cult, gode komposjoner og storslagen symfoni-backing. :)

 

PS: Hvis du liker Dimmu Borgir så anbefaler jeg Emperor og Borknagar. (Personlig så synes jeg begge er bedre :p)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
:roll:

 

Oh noes! Dimmu Boriger is untr00! They are not really satanist! Oh noes!!!

(notat til mod: Det var et ironisk inlegg som ikke skal ta's seriøst)

 

Dimmu Borgir baserer seg på black metal, og ja de blander inn mye annet rart som ikke er black metal. Men de lager god musikk, å lage god musikk handler ikke om å holde seg til en spesifikk sjanger og fulstendig stagnere musikalsk. Jeg vil si at Dimmu Borgir er black metal, ikke "ren" black metal, men det er black metal som er betegnelsen som passer best.

 

 

Jeez, jeg er SÅ lei barnslige tr00boys.. Dere er ikke underground, dere er ikke kule, dere ikke tr00. *gawd*

 

 

 

ON TOPIC:

Hva du skal begynne med er vel alt etter hvor bevandret du er i ekstrem-metallen, de eldre sakene deres er kanskje litt for ekstremt og vil skremme deg vekk, mens det nye er litt "snillere" og litt mer tradisjonell-black kontra det nye som blander inn mye rart.

Jeg holder fast med det jeg har sagt, Dimmu Borgir er grusomt.

 

At du ikke er enig med meg, er selvfølgelig greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...