Gå til innhold

Hvilke program kan brenne .img filer?


Anbefalte innlegg

Har en dvd backup som er pakket inn i et .img image.

Til forskjell fra .iso brenner ikke Nero .img imager, men finnes det noen programmer som gjør dette?

Har prøvd meg med MagicISO, men brenner-interfacen der er så utrolig jalla.

Noen som vet om CDr-win eller hva nå det programmet het støtter å brenne .img filer? Eller hva med alcohol soft 120%?

 

Takker for svar og forslag :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nero støtter da .img som bare pokker det.

 

Vil på det sterkeste anbefale DvdDecrypter, den brenner alle de fleste imageformater....

DvdDecrypter er (dessverre) nå et avsluttet kapittel, på bakgrunn av noen søksmål mot programmereren, men er fortsatt å finne på nettet... Det er bare å bruke Google, så finner du det!

 

<EE>

DVDDecrypter brenner ikke, det 'decrypter' DVD-er så de kan kopieres/rippes.

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Jeg har god erfaring med å bare endre navnet fra .img til .iso for å få nero til å se og brenne filen. Det har virket med alle filer jeg har testet med, men jeg kan jo ikke garantere at det ikke er noen små endringer i .img formatet som kan gjøre at akkurat din fil ikke fungerer.

Lenke til kommentar

Problemet er bare at jeg ikke får filmen til å spilles av i min standalone dvd spiller.

Har prøvd å rename fra .img til .iso og brenne via nero. Husker ikke om den funket på pappa sin dvd spiller eller ikke.

Kanskje det er dvd-spilleren min det er noe galt med.. gammal Euroline kjøpt på binders :p

Lenke til kommentar

Kjører med Verbatim dvd+r 16x plater nå. Har 3 dvd-spillere i huset, og filmene jeg brenner funker på to av dem, men ikke min hehe.

Henter bare dvd-spilleren som står i stua ned på rommet mitt, så går det greit. Typisk at den ikke hadde digital optisk ut da :/ Så nå må jeg switche mellom digital coax fra pc'en og dvd-spillern etter hva jeg driver med... :s

 

DvdDecrypter fungerte forresten utmerket :)

Endret av Strupstad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...