StarGazer Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Hei Er det fremdels nordmenn som spiller på shadowmoon?Har spillt WoW litt innemellom, for det meste solo, og er komt til lvl 53, men begynner å bli litt ensom! Noen som vet om noen bra Guilds på serveren?Helst ikke et sånt hardcore Guild som krever at du spiller 24\7, men spiller fordi de vil ha det morro! :!:
TeddyErt Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Vi er en gjeng nordmenn som er med i en guild som heter Ez. Dette er en stor guild med mange forskjellige nasjonaliteter. Det er bare å hviske til meg(kidclaw) i spillet hvis du er interessert i å bli med.
Champ Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 (endret) Er i et så og si rent norsk guild på alliancesiden (har sneket seg inn 3-4 svensker) Har 200 medlemmer nå, desverre er ikke flere enn 30++ level 60 da det er så mange idioter som forlater oss til fordel for andre "bedre" guild så fort de blir 60. Men morro har vi det lell ;-) Endret 16. juli 2005 av Champ
.V. Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Er i et så og si rent norsk guild på alliancesiden (har sneket seg inn 3-4 svensker)Har 200 medlemmer nå, desverre er ikke flere enn 30++ level 60 da det er så mange idioter som forlater oss til fordel for andre "bedre" guild så fort de blir 60. Men morro har vi det lell ;-) "Norwegian KINGS"? Spiller selv på hordesiden, og så vidt jeg vet er det ingen norske guilds på hordesiden.
.V. Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Niflheim :-) Veeeldlig off-topic, men kan du spørre noen av dine warsong gulch-aktive 41-50 medlemmer hva det er de holder på med? Er ikke akkurat shaman som gjør at vi vinner 9 av 10 kamper der, paladins ser ut til å spille en mye større rolle. (Er lei av å stå en time i kø for å vinne på 10min)
Champ Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Si det, sjelden jeg er i battlegrounds, AV er jo bare kjedelig da det er så langt fra pvp man kan få det og warsong gulch har jeg rett og slett ikke spillt så mye av en eller annen grunn :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå