Gå til innhold

Hvordan jeg fikk i Guild Wars

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha lest utallige omtaler, sniktitter og selvfølgelig denne forumseksjonen bestemte jeg meg for at idag skal jeg få tak i Guild Wars.

Denne avgjørelsen tok jeg igår, og da var det ingen vits i å bestille over nett. Derfor bestemte jeg meg for at jeg skulle ta buss til byen og skaffe meg spillet. 42 kroner fattigere, gikk jeg glad og fornøyd av bussen uvitende hvilken strabasiøs tur jeg hadde foran meg.

Det var 5 forskjellige butikker å velge imellom, og jeg bestemte meg for å prøve Lefdal først. Gikk inn i butikken og småløp bort til spillavdelingen. Lette en stund etter spillet, men det var ikke å se. Gikk da bort til en av de ansatte (han er WoW-fan forresten) og spurte om de hadde Guild Wars. Fikk følgende respons; "Guild Wars? Har det kommet ut??." Da jeg hørte dette mistet jeg motet, men sta som jeg er gikk jeg videre til neste butikk, nå var det Elkjøp som sto for tur.

Også denne gangen gikk jeg strake veien til spillhyllene, lette febrilsk, men til ingen nytte. Spurte en av betjeningen om de hadde spillet, han sa; "Guild Wars? Hvordan staver man det?"

Da tenkte jeg at nå er det over, det blir ikke noe Guild Wars i helgen. Gikk ut av butikken sørgmodig og med hodet senket, men hadde likevel ikke mistet motet helt.

Neste butikk var Smart Club. Da jeg visste at de har et heller snevert utvalg av spill (15-20 nye titler) skulle jeg likevel prøve da jeg visste at Smart Club er noe annerledes enn de andre butikkene. Småløp inn i butikken, først en tur i sportsavdelingen, ut igjen og bort til spillhyllen. Ja, for det var bare en liten hylle med PC-spill. Så meg litt motløst rundt, skulle til å gå da jeg fikk øye på en velkjent eske som sto øverst midt på hyllen og lyste vakkert mot meg. Jeg ble så glad at jeg formelig hoppet i taket, gikk sprudlende bort til en av de ansatte og forsikret ham om at butikken hans hadde reddet helgen min, gikk og betalte og deretter bar det rett ut igjen.

Hmm, kanskje jeg skulle gå og bevise til han fyren på Lefdal at spillet faktisk hadde kommet ut? Som sagt, så gjort. Gikk inn, holdt opp coveret foran ham og sa; "Her er beviset!" Han ble ganske paff, og måtte straks se på coveret for å se at det var sant. Han gjorde det klart at han var iherdig tilhenger av World of Warcraft, men likevel måtte han innrømme at dette så interessant ut, og lovte at han skulle skaffe seg spillet når det kom til hans butikk.

Glad og fornøyd dro jeg hjemover, 481 kroner fattigere, men det er en liten pris å betale for en god og lang helg... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må man ha medlemskort på Smart Club? Og var det flere igjen? Jeg har nemlig tenkt til å kjøpe det i morgen :)

Hvilken Smart Club var det forresten?

Skrevet (endret)
Må man ha medlemskort på Smart Club? Og var det flere igjen? Jeg har nemlig tenkt til å kjøpe det i morgen :)

Hvilken Smart Club var det forresten?

Niks, de har avskaffet medlemskortordningen nå :)

edit: den i Trondheim, nærmere bestemt Tiller.

Konge story,V36a. Gir deg en 5+

Takk skal du ha elfag :)

Endret av V36a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...