unleashed Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Noen som kan fortelle meg hva plassene på train heter?
danilovic Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Enern, Toern (LOL), Treern, Firern, Femmern, Seksern, Alley, B1, B2, Yard, Main, White Walls, Lower, Higher, Bomb train, Pop Dog, CT-spawn, T-spawn.
Ksungam Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Enern, Toern (LOL), Treern, Firern, Femmern, Seksern, Alley, B1, B2, Yard, Main, White Walls, Lower, Higher, Bomb train, Pop Dog, CT-spawn, T-spawn. Tror nok han hadde blitt glad om du hadde skrevet dem på et bilde
Ksungam Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Sånn. Den der hadde jeg også bruk for faktisk, var flere der jeg ikke var klar over
Hotvedt Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 sosohal - Du vil ikke lage et likt oversiktskart over cbble også? Mtp at det var flere plasser på train jeg faktisk ikke var klar over, er det sikkert noen på cbble også
tivers1 Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Cbbl har ikke så veldig mange plasser som trenger spesielle navn. Jeg kan nevne noen så kan du bruke fantasien B1,B2,Mørk,ct tårn,yard,sidegang,under ct tårn(action), port, t tårn, dobbel vinduene, b1 platå, mørk platå, b2 platå,link. Hf
tivers1 Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Enern, Toern (LOL), Treern, Firern, Femmern, Seksern, Alley, B1, B2, Yard, Main, White Walls, Lower, Higher, Bomb train, Pop Dog, CT-spawn, T-spawn. Hva med syvern?
unleashed Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Skrevet 15. juli 2005 (endret) Enern, Toern (LOL), Treern, Firern, Femmern, Seksern, Alley, B1, B2, Yard, Main, White Walls, Lower, Higher, Bomb train, Pop Dog, CT-spawn, T-spawn. LALL altstå, toern;p haha, til dere som ikke sjønt den, bli gamlere Endret 15. juli 2005 av unleashed
Ksungam Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Enern, Toern (LOL), Treern, Firern, Femmern, Seksern, Alley, B1, B2, Yard, Main, White Walls, Lower, Higher, Bomb train, Pop Dog, CT-spawn, T-spawn. LALL altstå, toern;p haha, til dere som ikke sjønt den, bli gamlere Må man være gammel for å skjønne grisevitser? sosohal vask munnen din med såpe!
Sink Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 sosohal vask munnen din med såpe! Såpe smaker ikke godt...
Hotvedt Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Ca riktig? terror tårn og områdene mot terrorspawn er ikke av interesse. (fyll på der det mangler)
Wice Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Enern, Toern (LOL), Treern, Firern, Femmern, Seksern, Alley, B1, B2, Yard, Main, White Walls, Lower, Higher, Bomb train, Pop Dog, CT-spawn, T-spawn. LALL altstå, toern;p haha, til dere som ikke sjønt den, bli gamlere Og til du som ikke klarer og skrive så heter det ikke gamlere vet du... Eldre sier vi ..
Ksungam Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Ca riktig? terror tårn og områdene mot terrorspawn er ikke av interesse. (fyll på der det mangler) Nice! Og som du sier, om det mangler noe pls fyll ut, på cbble vet jeg så vidt B1 og B2
Ksungam Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 (endret) Hei. Nydelig Kjekk1, nå ble jeg fornøyd... Cbble som er så gøy Edit: Har du plassene til cpl_mill også? Endret 15. juli 2005 av ZiroN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå