Gå til innhold

Hvorfor velger så mange rogue?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minst til level 30 vil jeg tro.

Jeg er enig. Windfury på våpen, Grounding totem mot casters, Earthbind mot melee. Purge casters. Shock i vei, og vent på Windfury Proc.

I mass pvp er det Chain Lightning ftw, gjerne i kombinasjon med Nature Swiftness.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Angående rogue:

Vel, å si at rogue (eller noen annen klasse) er easymode er helt feil. Joda, det er enkelt å spille rogue. Men det er straks vanskligere å spille god rogue. Jeg spiller selv rogue, og møter på masse sykt dårlige rogues. Ja, det er de som ødelegger ryktet vårt (tok nesten en lvl 60 rogue da jeg var i lvl 52, men han flykta)...

Endret av Mr. Jenssen
Skrevet
Minst til level 30 vil jeg tro.

Jeg er enig. Windfury på våpen, Grounding totem mot casters, Earthbind mot melee. Purge casters. Shock i vei, og vent på Windfury Proc.

I mass pvp er det Chain Lightning ftw, gjerne i kombinasjon med Nature Swiftness.

Bra taktikk om du har lyst å bli banket av prester, paladiner, warlocker og druider.

Og i mass PvP har shaman så lite å stille opp med at chain lightening av og til er det eneste vi har.

Skrevet (endret)

Er nok fordi at det å være helt usynlig og velge sine kamper er veldig fristende.

Utrolig damage over liten tid for så å forsvinne er også stilig.

Husker jeg selv ambusha folk i STV på lav hp og vanishe foran vennene hans som ble livredde og løp avgårde . :D

Og til han som sier Shaman er easy mode, spilt en god del på en shaman som er lvl 60 og jeg skjønner godt hvorfor mange velger shamans. De har ett flott arsenal og kan tilpasse seg fint , men easy mode vil jeg Ikke kalle de etter å ha spilt en stund.

Som mange andre klasser kan man si at shamans er Lett å bruke, vanskelig å mestre . :)

Er ihvertfall fint at Shamans og paladins sitter i samme båt i mass pvp, vi er begge ganske ubrukelige :p .

Endret av Keylar
Skrevet

det er mer enn nok rogues å ta av ja ;)..

er rogue selv og synes det er knall moro å spille med.. (kanskje derfor det er så mange? :p)

dessuten er rogues god solo og i pvp. og en gruppe består alltid av minst en rogue

Skrevet
det er mer enn nok rogues å ta av ja ;)..

er rogue selv og synes det er knall moro å spille med.. (kanskje derfor det er så mange? :p)

dessuten er rogues god solo og i pvp. og en gruppe består alltid av minst en rogue

Hvorfor alltid en rogue? Det finnes da alternativer:

- Priest/druid, healer

- Warlock, DoT, (soulstone :p )

- Mage, DPS

- Warrior, Tank

- Hunter, DPS

Skrevet

Spiller hovedsakelig som shadowpriest (41), men har en rogue (35) som hovedalt. Litt greit å kunne bytte spillestil radikalt, fra mye DOT i det åpne til instant og massiv skade levert fra skyggene.

Ingenting slår å critte en ekkel paladin for 500+ når han/hun nettopp er ferdig med en mob. Grinding går kjapt, og man har muligheten til å velge sine kamper. Skjønner godt at rogue er en populær klasse, jeg.

Skrevet

En guild bare for rogues? damn...:no: hva skjer nå? hvorfor ikke lage en realm med bare rogue? Folka rekrutere bare rogue til en guild som påstår de skal ta alle de stor instancene! hvordan skal dette gå? :cry:

Skrevet

Rogues ja, de er jo OVERALT! Her en dag i AV var 30 av 40 alliance rogues, 75% av fienden var usynelig, kjeempemorro. Som vanlig vant horde da, aldri sett eller hørt om en alliance seier der før, bortsett fra når de fant en form for exploit da :p (det er Kor'gall det er snakk om her)

Selv har jeg ikkeno imot rogues, får stadig vekk en bakfra, og de dør like herlig hver gang. Til dere rogues over lvl 50, ikke prøv dere på mages, det er som å be om å dø, noe dere garantert vil gjøre hvis dere møter en som vet hva han driver med ;)

Skrevet
mot rogues, får stadig vekk en bakfra, og de dør like herlig hver gang. Til dere rogues over lvl 50, ikke prøv dere på mages, det er som å be om å dø, noe dere garantert vil gjøre hvis dere møter en som vet hva han driver med ;)

Haha, dagens latter! Du har tydeligvis ikke møtt en ordentlig rogue da? :!: Sier bare: ambush, vanish, cheapshot, ss, gouge og cold blood + eviscerate = en mage så dau at det ikke går an ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...