MrLee Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 nei, for den er spec. ops. Jeg er litt anti spec ops...sånn på generellt grunnlag fordi det gir inntrykk av at alle soldater springer rundt med carbines, masse demo charges, raybans, albue og knebeskyttere o.l... jeg liker basic Medic, assault, support. o.s.v...
kenneth11 Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 nei, for den er spec. ops. Jeg er litt anti spec ops...sånn på generellt grunnlag fordi det gir inntrykk av at alle soldater springer rundt med carbines, masse demo charges, raybans, albue og knebeskyttere o.l... jeg liker basic Medic, assault, support. o.s.v... Jeg liker basic anti-tank
FPShooter Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 nei, for den er spec. ops. Jeg er litt anti spec ops...sånn på generellt grunnlag fordi det gir inntrykk av at alle soldater springer rundt med carbines, masse demo charges, raybans, albue og knebeskyttere o.l... jeg liker basic Medic, assault, support. o.s.v... Har du i hele tatt lest intervjuet? Hva har spec ops med ekspansjonen å gjøre? Det blir mange forskjellige våpenklasser, akkurat som i originalen! Mye dysleksi på spillforumene om dagen...
.tomf Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 nei, for den er spec. ops. Jeg er litt anti spec ops...sånn på generellt grunnlag fordi det gir inntrykk av at alle soldater springer rundt med carbines, masse demo charges, raybans, albue og knebeskyttere o.l... jeg liker basic Medic, assault, support. o.s.v... Har du i hele tatt lest intervjuet? Hva har spec ops med ekspansjonen å gjøre? Det blir mange forskjellige våpenklasser, akkurat som i originalen! Mye dysleksi på spillforumene om dagen... Siden man får fullt av spesialutsyr som nightvision, wire osv. og hærene består av spesialstyrker vs terrorister. Så er det nok stor fokus på spec ops, ikke klassen generelt, men, ja.. Du skjønner tegninga.
Gunfreak Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 nei, for den er spec. ops. Jeg er litt anti spec ops...sånn på generellt grunnlag fordi det gir inntrykk av at alle soldater springer rundt med carbines, masse demo charges, raybans, albue og knebeskyttere o.l... jeg liker basic Medic, assault, support. o.s.v... Har du i hele tatt lest intervjuet? Hva har spec ops med ekspansjonen å gjøre? Det blir mange forskjellige våpenklasser, akkurat som i originalen! Mye dysleksi på spillforumene om dagen... Siden man får fullt av spesialutsyr som nightvision, wire osv. og hærene består av spesialstyrker vs terrorister. Så er det nok stor fokus på spec ops, ikke klassen generelt, men, ja.. Du skjønner tegninga. nå er ikke nightvision så veldig SF lengre da de fleste standar styrker i nato har det, er nesten påbutt med det nå omdagen. selv irakiske opprører har de..
Steina Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Tror dette vil bli ganske likt "Americas Army - Special Force", men tviler på at det blir like bra. Det er ingen realistikk i BF2, så jeg tviler på at en liten mod kan gjøre det noe spesielt bedre. Nå vil jeg selvfølgelig prøve den, om den kommer ut, men jeg vil fortsatt foretrekke Americas Army. Selv om dette er et gratis spill, er det noe av det beste som er laget.
Anbefalte innlegg