kenneth11 Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 (endret) Som jeg sa i topicen "Deres ønsker i en BF2 Tilleggspakke" så har jeg en liten plan på gang for den. Syns ikke vi bør ta med Russerne, altfor mange våpen som MEC har fra før av (AK'en i AK-101, noen? T90?), istedenfor tar jeg med Europa, siden det ikke er mange standard guns derifra. Tar også med Sørøst-Asia Koalisjonen (SAK) som skal omfatte Vietnam, Laos, Kambodsja, Burma, Thailand og Malaysia. Mange Sovietvåpen fra 60 og 70-tallet, blir spennende å kjempe med dem igjen. Følgende har jeg i gang så langt Europa har: Special Forces som snakker Tysk Kniv (selvsagt ) Lyddempet H&K USP SIG 552 Commando Granater C4 Sniper som også snakker Tysk Kniv Lyddempet H&K USP Sniperutgaven av AG3 (G3/SG1) Granater Claymores Assault som snakker Engelsk Kinv H&K USP H&K G36 med granatkaster festet på Røykegranater Support snakker også Engelsk Kniv H&K USP L86 LSW Granater Ammo bag Medic som snakker Fransk Kniv H&K USP FAMAS (Frank gevær) Granater Medic Pack Shock Paddles Anti-Tank som snakker Spansk Kniv H&K USP H&K MP7 En eller annen bazooka/RPG Engineer som enten snakker Norsk, Svensk eller Dansk, kommer an på mappet Kniv H&K USP Franchi SPAS 15 Granater pluss standard Engineer-utstyr Tanken til Europa: Leopard II Anti-Luft greia: Ikke sikker Svar på Hummer: MB Gelendewagen APC: Vehicule de l'Avant Blinde (Fransk greie, forkortelse VAB) Angrepshelikopter: Eurocopter Tiger (Ja, jeg har sett på GoldenEye en gang for mange) Transporthelikopter: NH-90 Harrier Eurofighter Typhoon F-16 HMS Albion (som skip) RIB (Ikke helt sikker på SAK ennå) Maps: Hong Kong Assault Brifing: Etter Europas krigserklæring mot Kina angriper Europa Hong Kong, som kan brukes som base for å gå innover i Sør-Kina. Europa angriper fra HMS Albion, og har kun 2 av 7 (!) control points i begynnelsen. Control points: Havna (Spawner 1 APC og en Gelendewagen) Gammel flyplass (du kan faktisk lande der, hvis du er god) (Spawner 1 helikopter og en tank) Stadion (Spawner en tank og 2 Gelendewagen) Skyskraper (Spawner en APC og et utrolig bra snipersted) Bank of China (vet ikke ennå, samme med de andre) Hesteveddeløpsbane Togstasjon Kinas base (Dette er den eneste banen jeg har nå) Så, det jeg vil ha er forslag Endret 13. juli 2005 av kenneth11
Vt-iversen Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Mitt ønske #1 er Crossere. Med litt bedre fysikkscripting enn scooterne fra BFV, seff.
Markaren Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 (endret) Blir vel litt forvirrende med fullt av språk folk ikke skjønner bæret av, og de fleste skrur vel på engelsk språklig utale uansett.. Istedenfor kniv, så kan de ha hammere, stokker, osv, sånn for å gjøre det litt morsomt.. Haha jeg tok deg med hammeren min.. Gelendewagen Endret 13. juli 2005 av Markaren
kenneth11 Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 (endret) bane nr.2 Retake the airbase Brifing: USA har fortsatt et lite brohode i Thailand selv om landet nå er en del av SAK (Sørøst-Asia Koalisjonen). Nå er USMC sitt oppdrag å ta tilbake en flybase i Thailand fra brohodet sitt. Heldigvis er ikke basen langt borte Control Points Hytte (Spawner en Humvee/FAV) Tidligere barracks (Masse godbiter, 2 tanks, 2 APCs, 2 Humvee/FAVs og 1 Apache) Landsby (Spawner "bare" en Humvee/FAV og en Tank) Krypskytterleir (Spawner en AA gun og en FAV) Bunker (Spawner bare et utrolig bra plassert maskingevær) Begge basene er umulige å ta, selv om det kan bli noen UTROLIG irriterende baserapes. US of A kan ikke bruke annet enn Harriere i lufta, men har til gjengjeld flere Harriere enn SAK har av andre fly Fint å se at noen faktisk følger med Skal edite postene mine snart for å vise hva hver base spawner Og Markaren: Det er vel bare å se på hva det står på venstre side, og nå slipper vi i hvertfall at Franskmenn prøver å si "Jeg forstår ikke hva dere sier" når vi selv ikke forstår han.... :!: Og dessuten, blir det ikke deilig å høre Norske radiokommandoer...burde nok få flere på forumet her til å bruke Engineer ja Endret 13. juli 2005 av kenneth11
Hr. Jenssen Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Tja, hva kan vi ønske oss da? i allefall en SVÆR oppdatering med maps som muligens kan gjøre spillet i det minste verd halvparten. Dessuten bør de gompene ved EA eller DICE finne ut at Midtøsten-"koalisjoner" og Kina ALDRI vil bruke AG3, G36C, osv i virkeligheten. Jiis! Som å lage en Sverdfilm hvor alle bruker laserpistol og løper rundt i G-string mens de roper "Get some! Get some! Get some!".
Markaren Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Og dessuten, blir det ikke deilig å høre Norske radiokommandoer...burde nok få flere på forumet her til å bruke Engineer ja Jeg foretrekker uansett engelsk tale. Det passer liksom bedre synest JEG ivertfall.
kenneth11 Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Helt enig med deg Meta][ic. Burde heller ha spesielle unlocks for hver hær. Kanskje MEC burde få RPG-7 som Anti-Tank unlock, som medic unlock AK-103 etc etc
Gunfreak Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 (endret) Europa har: Special Forces som snakker Tysk Kniv (selvsagt ) Lyddempet H&K USP SIG 552 Commando Granater C4 Sniper som også snakker Tysk Kniv Lyddempet H&K USP Sniperutgaven av AG3 (G3/SG1) Granater Claymores Assault som snakker Engelsk Kinv H&K USP H&K G36 med granatkaster festet på Røykegranater Support snakker også Engelsk Kniv H&K USP L86 LSW Granater Ammo bag Medic som snakker Fransk Kniv H&K USP FAMAS (Frank gevær) Granater Medic Pack Shock Paddles Anti-Tank som snakker Spansk Kniv H&K USP H&K MP7 En eller annen bazooka/RPG Engineer som enten snakker Norsk, Svensk eller Dansk, kommer an på mappet Kniv H&K USP Franchi SPAS 15 Granater pluss standard Engineer-utstyr Tanken til Europa: Leopard II Anti-Luft greia: Ikke sikker Svar på Hummer: MB Gelendewagen APC: Vehicule de l'Avant Blinde (Fransk greie, forkortelse VAB) Angrepshelikopter: Eurocopter Tiger (Ja, jeg har sett på GoldenEye en gang for mange) Transporthelikopter: NH-90 Harrier Eurofighter Typhoon F-16 HMS Albion (som skip) RIB (Ikke helt sikker på SAK ennå) Maps: Hong Kong Assault Brifing: Etter Europas krigserklæring mot Kina angriper Europa Hong Kong, som kan brukes som base for å gå innover i Sør-Kina. Europa angriper fra HMS Albion, og har kun 2 av 7 (!) control points i begynnelsen. Control points: Havna Gammel flyplass (du kan faktisk lande der, hvis du er god) Stadion Skyskraper Bank of China Hesteveddeløpsbane Togstasjon Kinas base (Dette er den eneste banen jeg har nå) Så, det jeg vil ha er forslag hvis du først skal gjøre det internasionalt gjør det skikelig. Special Forces britte SAS(den første SF gruppe i verden) Kniv (selvsagt ) birtter bruker sig p226 og p220. uten lyddemper Diemaco C8 SFW med lyddemper Granater C4 sniperen din er fin Assault bare på pur faen hvorfor ikke norsk eller dansk Kinv Glock 17(hater våpenet men det er de norge bruker for det meste) ag3 med fomp Røykegranater Support snakker også Engelsk Kniv Sig p226 M240 Granater Ammo bag Medic som snakker Fransk Kniv H&K USP/glock eller en sig FAMAS (Frank gevær) Granater Medic Pack Shock Paddles Anti-Tank svensk(selv om de ikke er med i nato)(BF er ikke kjent for å være spesielt realistisk H&K USP AK5 AT4 Engineer som er Italiener Kniv Beretta Spas 12 pluss standard Engineer-utstyr Endret 13. juli 2005 av gunfreak19
kenneth11 Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 (endret) og...map 3 Taiwan Straights Brifing: Kina sin flåte har bygd seg opp siden krigen startet og har nå blant annet 3 hangarskip. Alt som står i veien mellom dem og Taiwan er USAs 4.flåte. I denne banen er oppdraget å senke så mye av motstanderens flåte som mulig. Ligner litt på BF1942s sjøslag, bare at: 1.Hangarskipene har ikke så mange AA guns 2.Ubåtene funker litt som andre skip, kan ta så mange folk de vil egentlig (Selv om bare noen får jobbe på selve båten) Begge sider starter med 1 stk.Hangarskip 3 stk.Fly (Som respawner) 2 stk.Helikoptre 1.stk.Destroyer 2.stk.Fregatter 1.stk.Ubåt Og for de som kommer til å spørre om katapultene på ekte hangarskip: Hvis du holder inne gassen lenge nok så aktiveres katapulten automatisk. Og hvis du lander (litt vanskelig) skjer det samme Og her er squadsystemet: Et skip=En squad Må si meg litt uenig i det andre forslaget, men hey, denne tråden er for å poste forslag er den ikke Blir moro å være squad leader på ubåt, når du skal dykke så skriker du ut "Dykkeposter" og alle går inn i posisjon. Og så skal jo dette være atomubåter, så noen kan lage en mod av at reaktoren streiker Hvis jeg kunne velge akkurat hva Norske soldater skulle være ville det vært fjellsoldater men nevermind Endret 13. juli 2005 av kenneth11
kenneth11 Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 (endret) Europa har: Special Forces som snakker Tysk Kniv (selvsagt ) Lyddempet H&K USP SIG 552 Commando Granater C4 Sniper som også snakker Tysk Kniv Lyddempet H&K USP Sniperutgaven av AG3 (G3/SG1) Granater Claymores Assault som snakker Engelsk Kinv H&K USP H&K G36 med granatkaster festet på Røykegranater Support snakker også Engelsk Kniv H&K USP L86 LSW Granater Ammo bag Medic som snakker Fransk Kniv H&K USP FAMAS (Frank gevær) Granater Medic Pack Shock Paddles Anti-Tank som snakker Spansk Kniv H&K USP H&K MP7 En eller annen bazooka/RPG Engineer som enten snakker Norsk, Svensk eller Dansk, kommer an på mappet Kniv H&K USP Franchi SPAS 15 Granater pluss standard Engineer-utstyr Tanken til Europa: Leopard II Anti-Luft greia: Ikke sikker Svar på Hummer: MB Gelendewagen APC: Vehicule de l'Avant Blinde (Fransk greie, forkortelse VAB) Angrepshelikopter: Eurocopter Tiger (Ja, jeg har sett på GoldenEye en gang for mange) Transporthelikopter: NH-90 Harrier Eurofighter Typhoon F-16 HMS Albion (som skip) RIB (Ikke helt sikker på SAK ennå) Maps: Hong Kong Assault Brifing: Etter Europas krigserklæring mot Kina angriper Europa Hong Kong, som kan brukes som base for å gå innover i Sør-Kina. Europa angriper fra HMS Albion, og har kun 2 av 7 (!) control points i begynnelsen. Control points: Havna Gammel flyplass (du kan faktisk lande der, hvis du er god) Stadion Skyskraper Bank of China Hesteveddeløpsbane Togstasjon Kinas base (Dette er den eneste banen jeg har nå) Så, det jeg vil ha er forslag hvis du først skal gjøre det internasionalt gjør det skikelig. Special Forces britte SAS(den første SF gruppe i verden) Kniv (selvsagt ) birtter bruker sig p226 og p220. uten lyddemper Diemaco C8 SFW med lyddemper Granater C4 sniperen din er fin Assault bare på pur faen hvorfor ikke norsk eller dansk Kinv Glock 17(hater våpenet men det er de norge bruker for det meste) ag3 med fomp Røykegranater Support snakker også Engelsk Kniv Sig p226 M240 Granater Ammo bag Medic som snakker Fransk Kniv H&K USP/glock eller en sig FAMAS (Frank gevær) Granater Medic Pack Shock Paddles Anti-Tank svensk(selv om de ikke er med i nato)(BF er ikke kjent for å være spesielt realistisk H&K USP AK5 AT4 Engineer som er Italiener Kniv Beretta Spas 12 pluss standard Engineer-utstyr gunfreak, et par detaljer Spec-ops: Noen gang hørt om GSG-9 eller. Og burde ikke pistolen være lyddempet for folk som helt skal snike seg rundt Sniper: Takk for at du unngikk å klage på den Assault: Glock 17? Det er da faen meg en drittpistol. Og hvorfor skulle assaulten være Norsk eller Dansk. Er nok mest Tyskerene og Engelskmennene som er av den typen i NATO. Og forresten: G36 endret til SA-80 Support: Eh, hæh? Sa jo at Europas våpen ikke skulle være Amerikanske. M240 er jo blant de mest Amerikanske våpnene som finnes Medic: Grei nok, planla å ha AG3en der, men det holder vel med en utgave AG3. Anti-Tank: Svensk? Søta Bror er da ikke noen du ville ha der, med den F***A treffsikkerheten. Og bazookaen blir MILAN II. AK5 er mer en Assault Rifle forresten, Anti-Tanken burde ha SMG. Og mangler han ikke kniv Engineer: SPAS 12? Det var jo det SPAS 15 skulle erstatte Endret 13. juli 2005 av kenneth11
kenneth11 Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Sorry for tripleposten, men her kommer neste bane Cyprus Attack Brifing: Midtøstkoalisjonen har angrepet Kypros! NATO sender forsterkninger for at de Britiske basene på øya skal holde. De har terrenget med seg, men tallene imot seg. Kan de holde øya? Ok, denne banen er rimelig enkel og grei. MEC starter på en slette, og Europa starter på den andre siden av et fjell. Europa har flere gode snipersteder Capture Points Elv Sted der massakre ble gjort Landsby Tunnel Og: Denne banen er en av få hvor den eneste luftstyrken er helikoptre.
kenneth11 Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Annet enn at jeg dyrker denne ideen så mye at jeg syns den fortjener en tråd....ingen grunner Og hva syns du om den forresten
Markaren Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Hva med en bane der det kun er infanteri, kanskje det er nødvendig med båter, men ingenting ellers. Savner en slik bane i BF2..
MrLee Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 (endret) Egen tråd fordi jeg forstår det slik at dette er en tråd om en "mod" trådstarter kunne tenke seg å lage, ikke en offisiell addon fra EA/DICE? Ser bra ut, men jeg er enig i at Spec Ops burde være SAS...mer prestisje enn GSG9 (og er ikke dette en antiterror styrke? ikke militær formasjon i den forstand?) The unit forms part of the German Bundespolizei (Federal Police, former Bundesgrenzschutz), and thus has normal police powers, including for example the power of arrest. The Federal Police of Germany (and thus the GSG-9), is under the control of the federal ministry of the interior. The Bundespolizei also provides aerial transportation for the GSG-9. In contrast, regular police are responsible to the various States or Länder, as are Spezialeinsatzkommandos (SEK) (German equivalent of SWAT), while the military is responsible for the KSK (special forces) and the Kampfschwimmers (German Navy combat swimmers). og ja, du kan hate Glock 17, men skal vi automatisk gi alle styrker i Europa HK USP? .45ACP da? (blir fort balanseproblemer da? ettersom det er kraftigere enn 9mm og tilsvarende MEC og kina bruker? eller glemmer vi bare det for balansens skyld?) Browning hi-power? Og assault bør ikke få G3 med "fomp" (som jeg bare kan anta er granatkaster..) ettersom det vil skape stor konflikt med resten av spillet (G3 = unlock våpen for assault, da uten "fomp"... Eller tenker du dette som en "standalone mod"? Endret 13. juli 2005 av MrLee
kenneth11 Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Ser bra ut, men jeg er enig i at Spec Ops burde være SAS...mer prestisje enn GSG9 (og er ikke dette en antiterror styrke? ikke militær formasjon i den forstand?) Du har kanskje noe på gang der......Da får vi vel flytte Assault rollen til Tyskerne Spec Ops har nå dette utstyret: Kniv ( Selvsagt) (Lyddempet) Sig P226 H&K MP5 Granater C4 Assault ser ut som det første valget, altså Kniv H&K USP G36 (AG3 som unlock til Europa og BARE Europa) med AG36 Granatkaster Røykegranater
kenneth11 Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Du har kanskje et poeng, Markaren...and the idea is launched Guerillas I et av områdene som USA tok over fra MEC i de forrige månedene i krigen er det nå tonnevis med terrorister og motstandsbevegelsegrupper. Denne banen er en unlock, og bare 20% av spillerne får være på USMC Capture Points: Bensinstasjon Kaktus ( ) Forlatt buss Motstandsbevegelseshule
kenneth11 Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 spec ops med MP5? M4 kanskje? Nja, MP5 er vel litt dårlig på avstand? M4 har Amerikanerne. Syns SIG 552 funker. Rimelig treffsikker på avstand, og har fortsatt guts til å meie ned folk på nærdistanse. Perfekt våpen for dem som bare skal bruke det i selvforsvar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå