Gå til innhold

hjelp til rogue build


Anbefalte innlegg

Daggers er jo overlegent swords da men..

Hvorfor? Fordi dere er avhengig av å få en opener? Fordi 21/8/22 builden satser veldig mye på crits? Fordi dere har en del cooldowns å være avhengig av? Fordi dere er avhengig av å alltid være plassert riktig for ambush/backstab?

 

 

Jeg spiller mest PvE, og jeg outdamager nesten alltid cookie cutterne i ubrs/strat/scholo. Desto lengre fightene varer, desto bedre for meg, fordi dagger buildene åpner nesten alltid med en ambush, og da får dere en fin boost med damage. Om backstab'en critter etterpå får dere selvfølgelig høyere dps i starten, men etterhvert tar jeg igjen dere pga. en mer stabil dps.

 

I PvP er det en smakssak. Personlig ofrer jeg gjerne muligheten til å kunne gjøre syk dmg bare om ambushen critter/treffer i mot å være tøffere og likevel vinne selv om jeg ikke får inn opener. Jeg vinner ofte dueller mot rogues med 5 points i MoD selv om de får inn opener. Dessuten er det en stor fordel i AV å ikke være så veldig avhengig av cooldowns, openers ol hele tiden, og istedet kunne levere en stødig dps uansett situasjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jo en smakssak som du sier Pug! Og jeg er slettes IKKE avhengig av en opening. Noen liker combatrogues og sverd mens andre syns vel stealth/ambush

er en annen artig variant. Selv går jeg stealth7ambush og gjør mye skade OGSÅ

over lengre fighter. Greit å ikke bli detected så lett i stealth..MoP 5/5. Men altså

dette kommer jo da an på spillestilen til de fleste og som kjent er den veldig

forskjellig. Men alt i alt så er jo dette bare moro da. Er så altfor mange også som

blir litt vel seriøs i forhold til WoW. Spill og ha det artig enten du velger den ene

eller den andre måten å spille på... Litt of topic dette kanksje, men men...

 

"Smaken er som baken--->delt og i midten er det bare d...." alikevel... :tease:

Endret av Glasgrekar
Lenke til kommentar
Det jo en smakssak som du sier Pug! Og jeg er slettes IKKE avhengig av en opening. Noen liker combatrogues og sverd mens andre syns vel stealth/ambush

er en annen artig variant. Selv går jeg stealth7ambush og gjør mye skade OGSÅ

over lengre fighter. Greit å ikke bli detected så lett i stealth..MoP 5/5. Men altså

dette kommer jo da an på spillestilen til de fleste og som kjent er den veldig

forskjellig. Men alt i alt så er jo dette bare moro da. Er så altfor mange også som

blir litt vel seriøs i forhold til WoW. Spill og ha det artig enten du velger den ene

eller den andre måten å spille på... Litt of topic dette kanksje, men men...

 

"Smaken er som baken--->delt og i midten er det bare d...." alikevel... :tease:

Ja, ikke sant? Er så lei av å høre "Blah blah er best." uten noen som helst grunn i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Jeg tviler, siden en priest han andre triks en fear å by på. Dessuten er det 30 sec cooldown på Fear contra 2 min cooldown på Viljestyrken.

ja, men syke skaden fra roguen bruker ikke 30 sec på å drepe en prest, vanligvis :cool:

Can't even outdamage my renew.

Lenke til kommentar
En dagger Rogue vet å komme seg i stealth å få den "starteren" han vil ha, selv om han blir tatt først.. Er bare å ha noen potions(Restorative Elixer) for DoTs og ha blind klar.. så kommer man i stelath.

Blind vil ikke leke med med DoT's

han mener at du fjerner DoTene med den eliksiren på deg selv og kaster blind på motstandern :cool::p

Lenke til kommentar
En dagger Rogue vet å komme seg i stealth å få den "starteren" han vil ha, selv om han blir tatt først.. Er bare å ha noen potions(Restorative Elixer) for DoTs og ha blind klar.. så kommer man i stelath.

Blind vil ikke leke med med DoT's

han mener at du fjerner DoTene med den eliksiren på deg selv og kaster blind på motstandern :cool::p

Stemmer ;) Da kan man jo bruker First aid før man går i stealth også :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...