Gå til innhold

Dell XPS GEN 2 eller Acer Ferrari 4000


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er jo store forskjeller på disse 2...... liker at du har ambisjoner :D så jeg sier DELL maskina. regner med at du har lyst og spille litt? XPS GEN 2 spinner over acern når det kommer til akurat det. men er jo dyr da

 

og gjør emnefeltet ditt mere spesifik, da blir moderatorene glade. trykke edit på første inlegg

Lenke til kommentar
mhm, trur eg kjøper meg XPS GEN 2. For ja, eg skal spille litt. Skal spille America's Army og BF 2 å dei spilla krever jo litt  :cool:  Eg sliter med ein Dell Dimension 4200 nå og FPS er ikkje så særleg bra  :cry:

 

Pris det er ikkje særlegt problem  :innocent:

da er det jo bare kline til :p blir jo neppe noen krangel på båten hvem som har den feteste maskina :D

Lenke til kommentar

jeg har bestilt min xps i dag.... helt sjef... gleder meg som en unge...

 

jeg fikk min for 20500 da fikk jeg følgende med:

 

- 2,0 ghz

- 1024 ram

- 60 g 7200 rpm

- bytta printeren med orginal sekk

- bluetooth

- dvd brenner

 

 

resten er som standar oppsett tror jeg :D

 

tror virkelig jeg hadde gått for en xps... men jeg var i akkurat samme dillema som deg... valget var mellom xps og ferrari 4000, men har hørt at xps`en yter mye bedre...

 

lykke til

Lenke til kommentar
jeg har bestilt min xps i dag.... helt sjef... gleder meg som en unge...

 

jeg fikk min for 20500 da fikk jeg følgende med:

 

- 2,0 ghz

- 1024 ram

- 60 g 7200 rpm

- bytta printeren med orginal sekk

- bluetooth

- dvd brenner

 

 

resten er som standar oppsett tror jeg :D

 

tror virkelig jeg hadde gått for en xps... men jeg var i akkurat samme dillema som deg... valget var mellom xps og ferrari 4000, men har hørt at xps`en yter mye bedre...

 

lykke til

Hvordan klarte du å få bytta printern mot bæreveske? tror du det er noen sjags for at jeg kan klare det nå selv om jeg har bestilt ? :p

Lenke til kommentar
jeg har bestilt min xps i dag.... helt sjef... gleder meg som en unge...

 

jeg fikk min for 20500 da fikk jeg følgende med:

 

- 2,0 ghz

- 1024 ram

- 60 g 7200 rpm

- bytta printeren med orginal sekk

- bluetooth

- dvd brenner

 

 

resten er som standar oppsett tror jeg 

 

tror virkelig jeg hadde gått for en xps... men jeg var i akkurat samme dillema som deg... valget var mellom xps og ferrari 4000, men har hørt at xps`en yter mye bedre...

 

lykke til 

 

 

Hvordan klarte du å få bytta printern mot bæreveske? tror du det er noen sjags for at jeg kan klare det nå selv om jeg har bestilt ? 

 

 

nei jeg bare spurte han... sa bare at jeg hadde snakket med en annen selger dagen før... (som er sant) da lurte jeg på om han kunne gjøre det samme for meg... det gikk glatt det... men han kunne ikke ordne 1X1024 istedenfor 2X512 ram.... det er irriterende...

tilbake til spørsmålet ditt om det går ann å bytte printer mot sekken når du allerede har bestilt tør jeg ikke å svare på.. det er min første bestilling hos dell...

 

men uansett er det verdt et forsøk!!! du har ingenting å tape....

Lenke til kommentar

Satt å vurderte disse to jeg også, men kom fram til at en Ferrari passet meg bedre.

Syns Dell'n ble litt for stor. Mye penere (IMO) er ferrari'n også.

Men skal ikke si no imot de som velger XPS'n jeg, rå maskin det.

 

Uansett, trur nok Acer'n kjører AA & BF2 ganske greit også.

Lenke til kommentar
No har eg konfigurert ein Dell XPS GEN 2 etter mine behov.

Den koster 23 673 kr....

 

No må eg bare venta på tillatelse ifra foreldra mine :blush:

Prøv å ring til Dell istedenfor. Da får du gjerne litt avslag, og om ikke første selgeren vil, så kan du prøve å ringe på nytt :p . For all del, kjøp Dell pcen fremfor Ferrarien ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...