Kurt P Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 (endret) Heisann. Jeg har nå endelig fått tak i W2. (Tides of Darkness) Men spillet vil ikke starte? altså når jeg trykker på exe. fila så åpner den seg også kommer det dere runtime osv osv i vinduet, deretter blir skjermen svart (akkurat som han skal til å starte spillet) også faller jeg ut i windows igjen. Jeg har satt kompitabilitet moduset til win 95.. Hva er feil? Jeg har disse filene : Endret 12. juli 2005 av Kurt P
Håvard Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Er det noe nedlasta greier dette eller?? Da kan det ofte skje... Hadde samme problemet med spillet da jeg skaffet meg det på den ikke helt lovelige måten... men så fikk jeg kjøpt det av en kamerat, og nå funker det greit
Kurt P Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Skrevet 12. juli 2005 Er det noe nedlasta greier dette eller?? Da kan det ofte skje... Hadde samme problemet med spillet da jeg skaffet meg det på den ikke helt lovelige måten... men så fikk jeg kjøpt det av en kamerat, og nå funker det greit Ja dette er nedlasta.. Det er vel abandonware vel? Anyway, Tides of Darkness er Warcraft 2 og ikke noen expanison pack vel?
Umbra Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Nei, WarCraft II er ikke abandonware. Spillet selges fortsatt fra produsentens internettbutikk.
Kurt P Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Nei, WarCraft II er ikke abandonware. Spillet selges fortsatt fra produsentens internettbutikk. Oki.. Hvor kan jeg få kjøpt spillet for en billig penge da? gjerne med expanison packen også. ? (Og et sted hvor porto er veldig liten. Hjelper lite hvis spillet koster 50 kr og portoen er 100 lissom)
Dr. Mobius Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Spiderman pleier å ha slike spill til en billig penge. Er du heldig har de kanskje en ubrukt collectors sak. Så får du både spillet og expansion billig. Jeg har handlet mange gamle klassikere der.
Kurt P Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 (endret) Altså !! faen heller. Nå har jeg fått låne Warcraft 2 med expanison pack (2cdr) av en kompis. Jeg installerte akkurat spillet på hans pc (er vel en 700 mhz med win xp) og det funka fjell der. Når jeg kom hjem til meg så funka ikke spillet. Akkurat somme problem som med den nedlasta versjonen. Den detter altså ut i windows igjen. Kan noen være så snill å fortelle meg hva i all verden problemet er? Ligger problemet i CPU n min ? arkitekturen er for ny rett og slett? Det må da finnes en slags patch eller no for å løse dette. For det må da være fler som har akkurat samme problem som meg siden W2 er et aktivt spill på bnet. Noen som vet noe ? Endret 13. juli 2005 av Kurt P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå