nord Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 ja..saken er det at jeg skulle inn i Maraudon, den instansen er ikke helt frisk for tiden så spillet klikket noe vanvittig og jeg ble sittende inne i en "sky box". jeg kontakted GM om de kunne få meg ut av den, da det irriterte vettet av meg. Jeg logget på for litt siden.....og jeg står da utenfor Ironforge, jeg er et troll..syke tid hvor de har bommet..jeg skulle jo vært i Desolace! ble vel litt av en fyllavits for dem det der!
Mr.Devil Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Lies, gm's er snille. Vi hadde besøk av en mens vi var i MC. Pingle equip hadde han tho :|
Plomma2 Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Pfft! GameMasters robe ftw! Var en som spawna når vi var i MC.
Blakken Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Om DETTE er ditt størte problem, har du virkelig ikke noe å klage på.. Seriøst.
Canute Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Minner meg om den gangen jeg skulle hjelpe en kamerat i sm. Gikk inn i instancen og plutselig ble alt helt hvitt. Så daua jeg og var plutselig ghost i Kharanos!
Der Kommissar Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 GM's? hva tenker de med? Jeg tror da de tenker med hodet sitt
nord Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Skrevet 14. juli 2005 jaja, jeg er grinete. men med tanke på at de er så trangsynte at de plasserer en fra Horde utenfor Ironforge som et spøkelse..ja det er skrudd. ikke fant jeg noen kirkegård heller, ingen i guildet som har erfaring med alliance..men så fort jeg fant en ved Loch Modan og trykket på "resurrect me" så ende jeg jo opp i Desolace igjen..men det er litt unødvendig gjort av GM's uansett. _jeg_ måtte jo betale utgiftene.. menmen.. :\
jonathankrane Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Klage Klage, du fikk i hvertfall sett våres (dvergans) storslåtte plass. Det er sikkert ikke så mange i guildet ditt som har sett det
FJERNET111 Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Klage Klage, du fikk i hvertfall sett våres (dvergans) storslåtte plass. Det er sikkert ikke så mange i guildet ditt som har sett det Er jo ikke noe problem å gå til Ironforge som Horde... Er jo bare å tusle/stealthe inn eller raide hele skiten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå