Gå til innhold

GM's? hva tenker de med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja..saken er det at jeg skulle inn i Maraudon, den instansen er ikke helt frisk for tiden så spillet klikket noe vanvittig og jeg ble sittende inne i en "sky box". jeg kontakted GM om de kunne få meg ut av den, da det irriterte vettet av meg.

Jeg logget på for litt siden.....og jeg står da utenfor Ironforge, jeg er et troll..syke tid hvor de har bommet..jeg skulle jo vært i Desolace! ble vel litt av en fyllavits for dem det der! :realmad:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minner meg om den gangen jeg skulle hjelpe en kamerat i sm. Gikk inn i instancen og plutselig ble alt helt hvitt. Så daua jeg og var plutselig ghost i Kharanos!

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Heartstone for teh win.

Skrevet

jaja, jeg er grinete. men med tanke på at de er så trangsynte at de plasserer en fra Horde utenfor Ironforge som et spøkelse..ja det er skrudd.

ikke fant jeg noen kirkegård heller, ingen i guildet som har erfaring med alliance..men så fort jeg fant en ved Loch Modan og trykket på "resurrect me" så ende jeg jo opp i Desolace igjen..men det er litt unødvendig gjort av GM's uansett. _jeg_ måtte jo betale utgiftene.. menmen.. :\

Skrevet
Klage Klage, du fikk i hvertfall sett våres (dvergans) storslåtte plass. :love:

Det er sikkert ikke så mange i guildet ditt som har sett det :thumbup:

Er jo ikke noe problem å gå til Ironforge som Horde... Er jo bare å tusle/stealthe inn eller raide hele skiten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...