KayAU Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Skrevet 25. juli 2005 Då har eg komt meg til level 17, og kan berre slå fast at CoH har teke over livet mitt. I går tok eg min første taskforce. Fantastisk intense kampar, og interessant oppgåve. Skepsisen eg hadde til MMORPG er etter kvart blåst bort. So lenge kampane er so moro som dette her, gjer det ingenting at mykje av gameplayet handlar om å sanke XP og få høgare nivå. Det er jo julaften for annakvart nivå, når ein kan legge til ei ny superkraft til repertoaret . Er òg positivt overraska over dei andre spelarane, verkar som om det er hovudsakleg ganske modne folk. Anbefalar spelet på det sterkaste. @2mass: Blir sikkert tøft, men vil nok halde meg i Paragon ei stund. Eg ender alltid opp med å spele ei "goody-two-shoes"-rolle i RPG-ar, i CoH får eg ta det heilt ut. Men det som hadde vore veldig tøft, hadde vore ein krig mellom CoH og CoV... Kay
KongRudi Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Hehe, så deg forresten på Informasjonskjermen som en av de største punisherene i en bydel den andre natten.. Selv er Cory blitt level 50 defender nå, så nå har jeg fått tilgang til Kheldians (utenomjordiske helter), så jeg har startet en Peacebringer, kommer nok til å lage en warshade også før eller siden.
Tahiro Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Har begynnt igjen jeg også . Er VELDIG kjipt å starte fra starten igjen . Har spilt siden lanseringa av US versjonen og siden det ikke går an å flytte chars måtte jeg starte helt på nytt igjen Faen som jeg savner å fly. Er level 5 nå :/ Spillet blir bare artigere og artigere desto høyere level man kommer, tro meg ! Jeg er på Defiant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå