Dj Charlie Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Starter en ny tråd som omhandler hva dere ønsker skal komme i en Battlefield2 tilleggspakke… Forsøkte med det i Forslag til "forbedringer" i BF2, men dette hører kanskje best hjemme i en egen tråd. Selv var jeg en fan av Joint Operations, så jeg håper de kan kopiere enkelte ting inn i Battlefield2, som f.eks. transportbåter til kjøretøy osv. Synes det er morsomt med en god samhandling, noe som gjør realismen noe større. Battlefield2 har i alle fall store potensialer…
r0zie Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 et mer solid crosshair (sånn som det i cs) og en kjappere browsemeny (den som er nå "is killing me") og så gjøre det pittelitt lettere å stige i rangene.. asså, 3 år med non stop spilling eller 8.5 år med 8 timer per dag spilling er alt for mye, ingen kommer til å spille så lenge.. kan faktisk halveres og jeg tviler litt på at noen kommer til å spille så mye en gang
MrLee Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Mer maps selvfølgelig litt mer utfyldene story... (ja, gjerne bare en loadingscreen som forteller litt...men noe mer enn "alle vil ha olje" iallefall. )
Dj Charlie Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Skrevet 12. juli 2005 (endret) Undervannsbåter hadde også vært stilig og revolusjonerende. Det har vel aldri vært brukt i tidligere lignede spill? Med da måtte det også ha vært båter m/synkende miner. Endret 12. juli 2005 av Dj Charlie
Elendil Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 (endret) Undervannsbåter hadde også vært stilig og revolusjonerende.Det har vel aldri vært brukt i tidligere lignede spill? Med da måtte det også ha vært båter m/synkende miner. Hadde vore fett det. Endret 12. juli 2005 av Kjet!l^
Zlash Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Undervannsbåter hadde også vært stilig og revolusjonerende.Det har vel aldri vært brukt i tidligere lignede spill? Med da måtte det også ha vært båter m/synkende miner. Spørsmålet er vel egentlig hva man skulle brukt undervannsbåter til? Det er jo allerede nokså begrenset med grunner til å oppholde seg på vannet.
orelse4054 Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Vi kan styre de store båtene slik vi kunne i BF1942, bla. desertcombat (mod), også kunne vi som sagt hatt undervannsbåter, da vi kunne ha gjort så mye annet i spillet
Dj Charlie Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Skrevet 12. juli 2005 Undervannsbåter hadde også vært stilig og revolusjonerende.Det har vel aldri vært brukt i tidligere lignede spill? Med da måtte det også ha vært båter m/synkende miner. Spørsmålet er vel egentlig hva man skulle brukt undervannsbåter til? Det er jo allerede nokså begrenset med grunner til å oppholde seg på vannet. Vi har jo savnet flere brett, noen av disse kunne jo ha vært mer vann på. Undervannsbåter har vel samme egenskap som alt annet… å skyte fienden. I dette tilfelle, båter.
notarget Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Undervannsbåter har vel samme egenskap som alt annet… å skyte fienden.I dette tilfelle, båter. Og ikke bare det, men ubåten er et perfekt sted å ha radarer til commanderen.
hodesleng Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Undervannsbåter hadde også vært stilig og revolusjonerende.Det har vel aldri vært brukt i tidligere lignede spill? Med da måtte det også ha vært båter m/synkende miner. Ubåter finner man i BF 1942...var alltid like morsomt å overraske fienden med de siden få var klar over det
monzilla Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 jeg tror det er veldig vanskelig å peke på ting som jeg vil ha i en tilleggspakke. Måtte eventuelt ha blitt et tema med feks NATO og Russland involvert, feks hvis Europa hadde blitt angrepet av en MEC og Kina-allianse, med kjente landemerker som battlefields og mange flere bybrett.
MrLee Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 enig. Mangler gode Urban warfare maps! det er tross alt det som er mest akutellt for inf. i disse dager, er det ikke? (er iallefall det som er mest action for oss spillere )
detvarvondtdet Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 I en tillegspakke ønsker jeg meg: At styrkeforholdende er enda mere balansert. Nye bykart. og ingen nye kjøretøy av noe slag. Ingen fly. helis, tanks osv. Syntes det er artigst med infanterikamper.
Dj Charlie Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Skrevet 12. juli 2005 Eller så hadde jo noen av disse vært artige: Skyte fienden fra distanse. For å transportere et dusin av soldater samtidig.
Elendil Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Man har jo mods som er på veg, Red Alert mod feks. Så der får jo man prøve litt andre køyretøy...
baltie Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Eller så hadde jo noen av disse vært artige: ... For å transportere et dusin av soldater samtidig. Slik det er nå ville vel et dusin soldater i en sånn en være en apache-pilots drøm...
Belfez Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 så et bilde av en stoooooooooooor hovercraft som kunne frakte mennesker og biler og sånt et map med en sånn kunne stått herrier oppå den og savner et herrcules fly sånn som i dc <3
kenneth11 Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 (endret) Har faktisk begynt med planer for en expansion pack, featuring... 2 nye hærer: Europa og Sørøstasiakoalisjonen (Vietnam, Laos, Burma etc etc) Masse nye kjøretøy Masse nye baner En bane som er ren sjøkrig (Med 1 stk.hangarskip på hver side) En bane som foregår inni Hong Kong (Europa sender angrep, Kina forsvarer) Jungelbaner som IKKE suger, i motsetning til BFV (Ikke mer knøttsmå baner med JÆVLIG ujevne klasser) Og en liten ting til: Automatisk disconnect, kick&ban for diverse småunger som liker at andre teamkiller dem Og masse nye ting jeg ikke gidder å avsløre nå Endret 13. juli 2005 av kenneth11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå