Gå til innhold

Slå doppelganger som monk/mesmer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen si meg hvordan jeg slår det rævhølet som en monk mesmer? Det vriker også som om han har raskere casting time en meg, men det er sikkert bare en illusjon...

Men seriøst, det er umulig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å fjærn alle skills som gjør noe bra, og sett inn useless skills først og så noen skills som er litt gode på slutten av skill baren

Skrevet

Har prøvd det og, men han bruker kun de bra... Og når han i tilleg har bedre våpne enn meg. Hadde jeg bare hatt ett bedre våpen enn han, hade jeg tatt han..

Skrevet

Da kaster jo han backfire på deg uansett.

Hvis jeg husker riktig; bare ta med deg Healing Breeze og Retribution.

Skrevet

Jeg tokk han easy med monk/mesmer`n min. Ta vekk alle healing skilla og bruk bare Smiting Prayers og backfire. Så skal du se at du tar han lett. Goodluck,ZyfeX :thumbup:

Skrevet (endret)

Jeg kjørte også backfire og smiting full ut. Helsa mi gikk ned fort, men hans gikk fortere :)

Du må bare være kjapp på avtrekkeren når du kommer inn.

Endret av Binary
Skrevet (endret)

Ta bort alt unntatt Empathy, og det er lett match, kast samtidig som ham og dodge arrows.

Alternativt ta med Healing Breeze også ettersom du er monk, han bruker det aldri med mindre han får DoT effects, så kan du droppe å dodge arrows til og med.

Edit: Går vel enda fortere om du laster opp Retribution også, og står der med breeze ja.

Endret av Rydier
Skrevet

Ok, skal prøve Rydier sin først, siden jeg da slipper å måtte farme XP først. Men er det sånn at man får 50.000 XP uten Bonus? Pg hva er da bonusen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...