Gå til innhold

GREEN556E - Sprekker i lcd ramme.


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er den mindre heldige eier av en ECS556E bærbar datamaskin. Faktisk er dette min andre maskin som har feil så jeg må lever inn igjen. Den forrige hadde en ustabil strømforsyning som gjorde maskinen høyst ustabil. Ramme konstruksjonen var også så skrøpelig at den begynte å gi etter flere plasser etter flere måneders bruk.

 

I Mai måned fikk jeg byttet maskinen min til fordel for en ny, fra leverandøren it24.no. Maskinen har fungert optimalt, men jeg fikk et sjokk da maskinen hadde stått på over en natt med lokket slått igjen. Da jeg sto opp neste dag så åpnet jeg lokket, og fikk se to store sprekker i LCD rammen. Jeg har hatt bærbarer før oppigjennom tidene, men aldri har jeg opplevd noe slikt. Sprekkene har oppstått på begge sider som vist på bildet nederst!

 

Det jeg lurer på er om det er flere som har opplevd lignende?

 

Samtidig vil jeg be om råd angående hvordan man skulle føre dette videre. Desverre har It24 vært svært passive med å hjelpe meg. Derimot har multicom som også importerer denne type laptop vært hjelpsomme til de grader, og skrevet til meg at grunnen kan være varme/kulde som har gjort plasten sprø. Det er i såfall en garantisak?

 

Hadde satt veldig pris på noen gode råd fra de som har erfaring med lignende tilfeller. Det er så utrolig kjipt å betalt 14k som student, for så å bli plaget slikt. Skulle nok gått for en IBM eller noe mer solide saker :( Det frister å få hevet kjøpet etter så mye tull men vet ikke helt hva jeg skal foreta meg.

 

Mvh

Raymond Pettersen

post-72-1121093760_thumb.jpg

Endret av Rayarn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...