GRendal Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Har en rogue alt atm, og leker meg i BG. Hva vil være best for en lvl 28-30 rogue i BG, Sword eller Dagger?
Loeve Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Sword. BG er så fast-paced at du rekker aldri å stealthe allikevel.
GRendal Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Skrevet 11. juli 2005 Ok, men hvis jeg skal snike meg rundt i Ashenvale, vil en Dagger build være bedre da?
GRendal Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Skrevet 11. juli 2005 JA! hehe..... Ok, skjønner Men med en 2.80 speed 20dps sverd så blir det vel pene Evisc crits Hva vil en god talentbuild for lvl 30 være? (21 talent points)
chokke Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 JA! hehe..... Ok, skjønner Men med en 2.80 speed 20dps sverd så blir det vel pene Evisc crits Hva vil en god talentbuild for lvl 30 være? (21 talent points) Nei! eviscrate går ikke på våpen skade
GRendal Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Skrevet 11. juli 2005 JA! hehe..... Ok, skjønner Men med en 2.80 speed 20dps sverd så blir det vel pene Evisc crits Hva vil en god talentbuild for lvl 30 være? (21 talent points) Nei! eviscrate går ikke på våpen skade Sinister strike Crits da kanskje? Har virkelig ikke peiling på rogue :-) Men hva er fordelen med high-damage mainhand sverd?
chokke Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 JA! hehe..... Ok, skjønner Men med en 2.80 speed 20dps sverd så blir det vel pene Evisc crits Hva vil en god talentbuild for lvl 30 være? (21 talent points) Nei! eviscrate går ikke på våpen skade Sinister strike Crits da kanskje? Har virkelig ikke peiling på rogue :-) Men hva er fordelen med high-damage mainhand sverd? høy/treigt skade i main hand gjør at ss skader MYE mer. som deetee sier: Felstriker i mainhand er jo heller ikkeno å rope hurra over. Barman shanker er jo mye bedre i main. Barman i main, felstriker i offhand. Siden du får attackpower i forhold til farta på daggern du sloss med blir regnestykket mindmg-maxdmg+speed*attackpower dps = dmgoutput Felstriker har 54 til 101 i dmg, 1.7 i speed. ( proccen er ganske nice, men den proccer jo ikke så veldig ofte, og da har man som regel ikkeno energy ) Om jeg da har 50dps ekstra fra attackpower, blir regnestykket Min 54+1,6*50 = 139 Man 101+1,6*50 = 181 Så output fra den daggern i main for meg da ville vært 139-181 i dmg, dette i pure output i forhold til vanlige slag. Sinister, backstab, ambush følger også nogenlunde samme regler, med litt annen regnemåte. Man får hvertfall sett forholdet i skade ved å regne ut på normale attacks. Barman shanker har 51-95 dmg, 2.0 i speed Min 51+2.0*50 = 151 Max 95+2.0*50 = 195 Samt alle backstabs, ambush, sinisters vil også være høyere, pga den har 2.0 i speed og vil gi mer attackpower bonus. Perditions Blade som jeg bruker har 1.8 i speed, 73-137 i dmg. Min 73+1.8*50 = 163 Max 137+1.8*50 = 227 Som er meget nice. Nå ble det vel kanskje helt og holdent uten mening den posten her - men det jeg ville frem til er at han kanskje heller skulle satt barman shanker, gutgore ripper, perditions blade i mainhand og heller bruke feilstrikern i offhand. Selv om den er lilla og søt - synes jeg ikke den bør brukes i main når det er så lett å skaffe barman shankern, som vil gjøre mer skade på motstanderne. Slik jeg anser det er felstriker / corehound tooth kun gode i offhand - ville ikke hatt noen av dem i mainhand for en femmer engang smile2.gif Og til alle de som tviholder på swordroguen sin, test daggers - farm shankern og kanskje bonescraper i offhand, så får dere se hvor vanvittig mye artigere det blir å spille, enn å bare stå å denge løs med SS og en evisc i ny og ne smile2.gif Nå var kanskje 50dps ekstra fra attackpower litt å ta i, for å finne ut hvor mye DPS ekstra du har fra attacpower, tar du bare DIN ATTACPOWER / 14 = DPS i mitt tilfelle 658/14 = 47 dps så i regnestykkene over burde 50 vært byttet med 47 for å få summene jeg får. Eller for å finne gjennomsnits hit blir det Attackpower / 14 * weaponspeed + ((min+max)/2) = gjennomsnitts hit Det er utifra dette tallet backstab/ambush/sinisterstrike og alle andre dmgattacks baserer seg utifra, så 36.5 dps barman shanker vil gi høyere hits enn 45.6dps felstriker. Er hvertfall noe å tenke på. Men gg og sånt med tanking - kanskje prøve mot en rogue med litt mer futt i enn han kameraten din orker ikke forandre på eksemplene, men du skjønner
Marsan Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Dagger i stealth. Sverd unstealthed. ------>Stancesets marsan
chokke Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Dagger i stealth. Sverd unstealthed. ------>Stancesets marsan solo ja, grupper er dagger best
Marsan Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 trenger ikke gruppe før lvl 55 og oppover.. rogue pvp er overlegen.. Mitt triks er å ambushe--->vanish--->ambush.. Funker så sinnsykt i pvp.. Jeg er lvl 35 atm men tar horder som er 10 lvl`er over meg..Rogue solo all the way Marsan
dnthalhuk Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Jeg er lvl 35 atm men tar horder som er 10 lvl`er over meg Ja du teh 1337 Roguie. Morsomt å skryte av å ta Horde 10 levler over deg med 10 % hp og mana, men jeg regner med at jeg tar feil og de hadde fullt hp og liv.
Dewd Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Hvorfor ikke dagger i main og sword i off? Vil ikke SS gjøre mer skade med sword? Og siden du da har dagger i main får du fortsatt bruke Ambush og Backstab..
FOOrK Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Hvorfor ikke dagger i main og sword i off? Vil ikke SS gjøre mer skade med sword? Og siden du da har dagger i main får du fortsatt bruke Ambush og Backstab.. da må du bytte om å sette sverdet i mainhand..
GRendal Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Skrevet 12. juli 2005 Kan jeg bruke ambush og backstab med et svord?
Vegard87 Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 dagger gjør faktisk mest skade uansett, men det er hvis du har en bra dagger og build som er laget for dagger
Fnix Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Backstab funker bedre uansett enn swords selv i BG Bare ha en spillestil som lar der komme bak fienden.. Tar altfor lang tid å lade opp en saftig evis likevel..
GRendal Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Skrevet 12. juli 2005 Backstab funker bedre uansett enn swords selv i BG Bare ha en spillestil som lar der komme bak fienden.. Tar altfor lang tid å lade opp en saftig evis likevel.. du har rett... Får skaffe meg Talon of Vultros i main da. 2.0 speed ftw
Dewd Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Men Ambush og Backstab kan ikke brukes uten dagger i main
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå