LordHaart Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Er dette kortet verdt pengene? Jeg skal kjøre det sammen med 3200+ eller 3700+. Hvilke andre kort bør jeg evt kjøpe? Hva er fordeler og ulemper? Er det noe spesielt ved kortet jeg bør vite?
loddebolten Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 har kjøpt et men ikke rukket å montere det enda..det finnes en test av kortet og min konklusjon er at det er et meget spennende kort...skal du overklokke fins nok bedre ting..men da må du nok regne med ei bråkete chipvifte som ikke jeg orker tanken på..her er det ferdig passiv kjøling som funker bra hvis du har et bra lufta kabinett..kan nevne jeg holder på å daue av spenning her..skal montere en XP3800 venice og et sapphire X850XT PE samt 2 gig med ram på dette kortet..kansje jeg er oppe å går i morra..hvis alt virker..ser at komplett har solgt mange av disse korta..håper noen som er oppe å går kommer med noen erfaringer.
loddebolten Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 er kommet i gang..så langt har alt gått utrolig enkelt..monterte og satt i plugger..blanka bios og startet maskina..den kjenner igjen min venice i hvertfall som athlon64 3800+ og alle biosinnstillinger var riktige.rett opp å gå..ikke noe drivermas om s-ata heldigvis og den fant disken tvert og nå formaterer jeg..kommer tilbake med mer senere..hw.ellers er Mist 500w psu. 2GB corsair twinx. audigy2 zs lyd.(jeg dropper det interne)
Daggis Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Hepp Hvordan gikk det med kortet.. Har noen problemer selv med dette kortet, vifta på CPU går hele tiden på maks http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=442479&hl=
loddebolten Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 jeg har kjøpt en venus 12 som har viftestyring så dette problemet har jeg ikke..med venusen på 2700 rpm.har jeg 42 grader på CPU XP3800+ venice,men da er det også 26 grader i rommet her...foretrekker venusen og slippe hele cul&cuiet..
loddebolten Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 har nettopp kjørt 3dmark 03 og fikk 12980 ..helt streite innstillinger på alt..skal update bios og prøve litt hissigere innstillinger senere..ser ut til at dette virker rett ut av esken ja..
Rasmus Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Støtter denne NCQ for harddisker? Leste noe om "SATA-II" men det sier jo ikke stort, da det kan innebære forskjellig rart.
SaucerMan Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Kan jo ta en titt her.. Sliter litt med nforce driverne til dette kortet. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=445118 Egenlti ganske fornøyd med kortet utenom dette.. Klokka min 3000+ venice cpu til 2.2ghz og det gikk fint det Litt varmt for boxed vifta ble det, så satt ned til 2ghz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå